مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار از پرده‌برداری نخستین یادمان شهدای فرهنگی در آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان با الگو قرار دادن شهدا باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۷۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵




خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعظیم اسماعیل‌زاده اظهار کرد: آئین پرده‌برداری از یادمان شهدای فرهنگی در طبقه دوم ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستانفریدونکناربا حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خانواده معظم شهدا برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه پرده‌برداری با دستان خواهر بزرگوار سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین بصیر انجام شد، افزود: در این یادمان البسه و تجهیزات جنگی سرداران و شهدای فرهنگی این شهرستان به نمایش درآمده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستانفریدونکناربا اشاره به اینکه بازدید از این یادمان هر روزه از ساعت هشت صبح تا 14 برای عموم آزاد است، تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر و راه درست با الگوگیری و پیروی از خط شهدا محقق می‌شود.

این مسئول ورود به بسیج را برای دانش‌آموزان راهی برای حضور شهدا در زندگی دانست و بیان کرد: استکبارستیزی وظیفه‌ای برای دانش‌آموز مسلمان، مومن و انقلابی است که خود را پیرو شهدا می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان با الگو قرار دادن شهدا باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند، خاطرنشان کرد: لازم است که دانش‌آموزان همواره وصیت‌نامه شهدا را مورد مطالعه قرار داده و درس‌های واقعی زندگی را بیاموزند.

اسماعیل‌زاده گفت: فضای مجازی موضوع بسیار مهمی برای اقشار جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان است که نباید تسلیم شبکه‌ها و برنامه‌های مخرب در فضای مجازی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها