همزمان با مراسم استانی تجلیل از معلمان برتر
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری یازدهمین یادواره شهدای فرهنگی استان در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و افزود: از 210 معلم برتر استانی تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۷۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت : مراسم نمادین استانی هفته بزرگداشت مقام معلم در مرکز استان برگزار و از 210 معلم برتر در سطح شهرستان و استان تجلیل خواهد شد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری ، شهدای فرهنگی و تبریک فرارسیدن هفته مقام معلم به معلمان و فرهنگیان تلاشگر استان ، از تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم در سطح اداره کل ، شهرستانها و مناطق به منظور اجرای ویژه برنامه هایی در سطح واحد های اداری و آموزشی خبر داد .

قربانی با بیان اینکه شیوه نامه انتخاب معلمان برتر در سال تحصیلی جاری تدوین و اسفند ماه 94 به واحد های اداری و آموزشی ابلاغ شد؛ گفت : برابر این شیوه نامه ، فرم های داوطلبی و مدارک و مستندات معلمان برتر استان در 13 محور و موضوع ، توسط دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت از بین افرادی که در فرآیند انتخاب معلمان برتر شرکت کرده بودند ، تعداد 25 نفر به عنوان معلم برتر استانی و 176 نفر نیز به عنوان برتر شهرستانی انتخاب و معرفی شدند .

وی در ادامه به دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام در اردیبهشت سال جاری نیز اشاره کرد و برگزاری مراسم نمادین هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرستانها و مناطق اجرای ویژه برنامه هایی در سطح واحد های آموزشی را از برنامه های این هفته اعلام کرد .

قربانی دیدار جمعی از فرهنگیان استان با نماینده محترم ولی فقیه در کردستان ، فضا سازی و تبلیغات محیطی ، حضور مسئولین استان و شهرستان همزمان با 12 اردیبهشت در مدارس برای عرض تبریک به معلمان ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با حضور فرهنگیان و معلمان به منظور تجدید میثاق با آرمانهای والای شهدای گرانقدر ، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری و دیدار و سرکشی به خانواده معظم شهدای فرهنگی را از برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بر شمرد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری یازدهمین یادواره شهدای فرهنگی استان همزمان با مراسم استانی تجلیل از معلمان برتر خبر داد و اظهار داشت : در این همایش از 57 خانواده شهدای فرهنگی ، 5 نفر معلم بسیجی برتر و تنی چند از پیشکسوتان فرهنگی استان نیز تجلیل خواهد شد .

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان کردستان از طرح موضوع هفته بزرگداشت مقام معلم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خبر داد و با بیان اینکه در سطح استان ، استاندار کردستان به عنوان رییس ستاد و در شهرستانها نیز فرمانداران به عنوان مسئول ستاد بزرگداشت مقام معلم در اجرای برنامه ها همراهی دارند ؛ گفت : در سال جاری ویژه برنامه های هفته معلم با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرایی می شود .

قربانی عیادت از بیماران فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت هفته معلم و تقدیر کتبی از کلیه معلمان و فرهنگیان استان را از دیگر برنامه های هفته معلم در سال 95 عنوان کرد.

ارسال نظرات