در مجمع سالیانه هیئت‌های ورزشی باشگاه مقاومت با سازمان ورزش شهرداری اصفهان، در مورد فعالیت‌های آینده این باشگاه بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۸۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، مجمع سالیانه هیئت‌ های ورزشی باشگاه مقاومت اصفهان با سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار شد.

این همایش با حضور مسئولان باشگاه مقاومت و سازمان ورزش شهرداری در سالن همایش های مرکز پژوهش ورزش شهر در مجموعه ورزشی ابرار انجام شد.

در ابتدای این همایش کلیپی از مسابقات و جشنواره های ورزشی باشگاه مقاومت که با همکاری سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار شده است پخش شد.

در ادامه توسط باشگاه مقاومت از خانواده مرحوم حمیدرضا کتابی و چند تن از روسای هیئت های ورزشی بسیج تقدیر به عمل آمد.
سخنان مسعود انصاری‌مهر مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در مورد برنامه های ورزشی شهرداری و همچنین نقطه ضعف های ورزش در استان و پخش کلیپی در مورد طرح جنبش ورزش محلات شهر اصفهان از دیگر قسمت های این همایش بود.
در ادامه، علی قاسمی مدیرعامل باشگاه مقاومت از برگزاری مسابقات ورزشی تحت عنوان «استاد حمیدرضا کتابی» خبر داد و اظهار داشت: برنامه های ورزشی بسیج از ۱۶ برنامه به ۲۷ برنامه افزایش پیدا کرده و از این ۲۷ برنامه، ۱۵ برنامه آن به ورزش های همگانی اختصاص دارد.

قاسمی ادامه داد: امسال در بخش باشگاهی رویکرد جدیدی داشتیم و توانستیم پایگاه های استعدادیابی را از پنج پایگاه به ۹ پایگاه و به شهرستان های مختلف برسانیم.

وی از اضافه شدن چند رشته ورزشی به رشته های تحت پوشش باشگاه مقاومت خبر داد و گفت: رشته هایی همچون فوتبال ساحلی، کریکت، ورزش های پهلوانی، فوتبال دستی و … را به فعالیت باشگاهی که خارج از فعالیت بسیج هستند، اضافه کردیم.

در ادامه این همایش، روسا و نواب رییس هیئت های ورزشی بسیج معرفی شدند که به مدت ۲ سال به فعالیت خواهند پرداخت.

در پایان چند تن از پیشکسوتان ورزش اصفهان به ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پراختند و در پایان نیز از حامیان ورزش اصفهان تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات