با حکم رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور :

موسی خادمی سفیر ورزش های همگانی در استان شد

موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمدتنديس سفير ورزش همگاني و حكم رياست شوراي ورزش همگاني استان را از علی مجد آرا دریافت کرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۲۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج در دیدار علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور در یاسوج تنديس سفير ورزش همگاني و حكم رياست شوراي ورزش همگاني استان به موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد داده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت :ورزشهای همگانی یکی از ضروریات و نیازهای کشور است و طبیعت بکر این استان مناسب برگزاری همایش های پیاده روی عمومی در ایام مختلف سال است.

سید موسی خادمی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در کشور و این استان اظهار داشت کهگیلویه و بویر احمد به دلیل داشتن طبیعت دیدنی در بیشتر نقاط و نیاز و علاقه مردم این استان به ورزشهای همگانی می تواند هر هفته میزبان همایش پیاده روی عمومی باشد.

وی افزود: فضاهای خوبی در شهر یاسوج و دیگر شهرهای استان وجود دارد که می توان از آن برای اجرای ورزشهای همگانی بهره برد و در برخی از پارک ها نیز امکانات ورزشی و تفریحی ایجاد شده و عموم مردم از آن استفاده می کنند.

رئیس شورای عالی ورزش استان گفت: اجرای ۱۵۰ همایش در سال گذشته کاری خوب است و تلاش مجموعه استان در این راستا ستودنی است و باید برنامه های مدونی طراحی و به آگاهی عموم مردم رسانده شود.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد ضمن تقدیر از رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت استان در زمینه اقدامات صورت گرفته خواستار توجه جدی این فدراسیون به این استان بویژه تخصیص منابع لازم برای اجرای برنامه های ورزشهای همگانی شد.

ارسال نظرات