مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلیجان گفت:

شهید مطهری عالمی بزرگ در حوزه فکری انقلاب اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلیجان گفت: شهید مطهری عالمی بزرگ در حوزه فکری انقلاب اسلامی بود که با فکر، زبان و قلم خویش همواره انقلاب اسلامی را یاری رساند.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۶۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیمی در نشستی که به مناسبت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه این ناحیه برگزار شد با اشاره به نامگذاری این هفته اظهار داشت: در هفته عقیدتی که از یازدهم اردیبهشت ماه همه ساله در سطح سپاه و بسیج آغاز می‌شود فرصتی است تا بیش از پیش نسبت به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری بیش از پیش تلاش کرد.

وی با تاکید بر معرفی آثار ارزشمند شهید مطهری افزود: مسئولان امورعقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج باید با فراهم کرد بستر لازم برای تهیه و معرفی این آثار ارزشمند برای پاسداران و بسیجیان دین خود را با این شهید والامقام ادا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: شهید مطهری عالمی بزرگ در حوزه فکری انقلاب اسلامی بود که با فکر، زبان و قلم خویش همواره انقلاب اسلامی را یاری رساند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی گفت: شهید مطهری همواره برای انقلاب و استقلال نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد و همواره در میدان تئوری‌پردازی و مقابله با افکار انحرافی تلاشی مضاعف داشت و آثاری گران و ارزشمند از خود بر جای گذاشت که مورد استفاده انسان‌های طالب اسلام ناب محمدی(ص) قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در این ناحیه برای هفته عقیدتی سیاسی گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰ عنوان برنامه در دلیجان برگزار می‌شود از جمله همایش یاد مطهر، همایش کوهنوردی، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتب شهید مطهری، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم که بخشی از برنامه‌های تدارک دیه شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلیجان آثار به جای مانده از شهید مطهری را گنجینه ای ارزشمند تلقی کرد و گفت: کتب شهید مطهری مجموعه‌ای بی‌نظیر است که می‌بایست نسل جوان امروز با بهره گیری از این کتب گام‌هایی بلند در پیشرفت و تعالی معنوی بپیمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار