فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: اردوی آمادگی دفاعی بسیج دانش‌آموزی سپاه کمیجان با حضور 200 دانش‌آموز بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۷۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
سرهنگ پاسدار مجتبی مخلص‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به 200 نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان کمیجان به عنوان گذراندن بخش عملی درس آمادگی دفاعی در اردوی یک روزه آشنای باسلاح و میدان تیر را سپری کردند.

وی افزود: این عملیات در دو بخش تئوری با حضور اساتید نظامی برجسته استانی و در نهایت آموزش عملی تیراندازی با سلاح به منظور انسجام بخشیدن به بخش عملی درس آمادگی دفاعی در سطح کشور و همچنین افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی وغیرنظامی و استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی در موقع به کارگیری ابرگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: برگزاری این آموزش‌ها در راستای حفظ آمادگی رزمی و آشنایی مقدماتی دانش آموزان با اصول تیراندازی و دیگر دانستنی‌های نظامی است که تأثیر بسزایی در روحیه و آمادگی جسمانی دانش آموزان دارد.

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی با اشاره به فراگیری آموزش‌های لازم را به منظور مقابله با آسیب‌های احتمالی از سوی دانش‌آموزان گفت: در این اردوی آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دوم متوسطه در سه مرحله آموزش را فراگرفتند ازجمله آشنایی با سیره و سبک زندگی شهیدان،  حریق، جنگ نوین، امداد ونجات، آشنایی با سلاح سازمانی و اصول تیراندازی به صورت تئوری وعملی آشنا شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات