سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت بلوکه شدن دو میلیارد دلار از اموال ایران توسط دولت آمریکا بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۹۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش سرویس بسیج مداحان خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت بلوکه شدن دو میلیارد دلار از اموال ایران توسط دولت آمریکا بیانیه‌ای را صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی اقدام موهن و وقیحانه دولت مستکبر آمریکا مبنی بر مصادره بخشی از اموال و دارایی‌های ملت غیور و شجاع ایران اسلامی برگ ننگین و سیاه دیگری از دفتر جنایات و ظلم‌های استکبار جهانی در طول تاریخ علیه ملت ایران است.
در حالی که برخی از دولتمردان کشور در القاء ثمرات شگرف و مثبت دوران پسابرجام در بین افکار عمومی جامعه دارند. این اقدام شنیع دولت آمریکا نمونه آشکار تحقیر یک ملت و توهین به فرد فرد آحاد ایرانیان غیرتمند است.
رهبر معظم انقلاب بارها در مواعظ حکیمانه و مدبرانه خود دستگاه دیپلماسی کشور را نسبت به بدعهدی و پیمان شکنی طرف مقابل آگاه کرده و بارها و بارها نصایح دلسوزانه خود را نسبت به مواضع خصمانه و دشمنی استکبار جهانی گوشزد کرده بودند، و اکنون بر همگان واضح و مبرهن است که دولت‌های استکبار جهانی و در صدر آن‌ها آمریکای منفور، غیرقابل اعتماد و اتکاء می‌باشد. کما اینکه از قبل نیز مشخص بود که مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ای برای متوقف کردن ایران و در نتیجه غارت اموال ایران و به یغما رفتن تمامی دستاوردهای علمی و فناوری که به دست جوانان این ملت رقم خورده بود، می‌باشد. اینکه رئیس بانک مرکزی کشور جناب آقای سیف عبارت «تقریبا هیچ» را به عنوان دستاورد برجام اعلام می‌کند و عملا بسیاری از تاسیسات حیاتی هسته‌ای کشور تعلیق و بعضا با سیمان پر می‌شود و در سر سفره مردم چیزی جز «هیچ» به عنوان رونق اقتصادی مشاهده نمی‌شود و روز به روز دشمن جسورتر می‌شود تا جایی که هر روز مقامات آمریکایی به تحقیر این ملت می‌کوشند، همه و همه ثمرات دوری و فاصله گرفتن از خط ولایت و بصیرت مداری است. مسئولان دولت تدبیر و امید باید پاسخگو باشند که چگونه ممکن است علی‌رغم مفاد برجام، ظلمی چنین آشکار به ملت تحمیل شود؟ آن هم ملتی که زخم خورده جنایات استکبار جهانی در دفاع مقدس، تحریم‌های اقتصادی و ... می‌باشد. اینکه دولت به یک محکوم کردن اکتفاء کرده و مشکلات را گردن دولت‌های قبلی بیندازد همگی فرار از قبول واقعیت تلخی است که رهبر فرزانه انقلاب پیش بینی کرده بودند که خوی استکبار جهانی خوی درندگی است و دوستی آن‌ها، چدنی زیر دستمال ابریشمی است.
بسیجیان جان بر کف ولایت و منادیان و سایشگران آستان اهل بیت (ع) علاوه بر محکومیت این اقدام شنیع دولت آمریکا مبنی بر سرقت اموال ایران، به دولتمردان جمهوری اسلامی یادآوری می‌نماید که  مبادا با تساهل و تسامح با دشمن تا دندان مسلح بیش از این شاهد تاراج حیثیت و آبروی این کشور باشد که اگر اینطور شد، قطعا سینه چاکان ولایت و ملت و دلسوزان ایران اسلامی ساکت نخواهند نشست. 




ارسال نظرات