با حضور امام جمعه نمین:

میدان تیر دانش آموزی در نمین برگزار شد

مرحله سوم آموزش عملی آمادگی دفاعی مدارس شهرستان نمین با حضور امام جمعه شهرستان و فرمانده ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۳۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، امام جمعه شهرستان نمین و فرمانده سپاه ناحیه نمین با حضور در میدان تیر از نحوه برگزاری مرحله سوم آموزش عملی آمادگی دفاعی مدارس این شهرستان بازدید کردند.

امام جمعه شهرستان نمین در جمع دانش آموزان حاضر در میدان تیر اظهار کرد: اگر لحظه ای دشمن احساس ضعف در ایران کند، در حمله کردن به ایران تردید نخواهد کرد.

حجت الاسلام صفر یوسف زاده گفت: سنگر مدرسه همچون سنگر امام و شهدا بوده و علاوه بر آن که دانش آموزان باید در علم ممتاز باشند، باید در دیگر زمینه ها نیز از آمادگی لازم برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه گاهاً جوانان امروزی با جوانان زمان هشت سال دفاع مقدس مقایسه می شوند، افزود:جوانان امروزی کمتر از جوانان زمان انقلاب و جنگ نیستند و باید در نظر داشت که تهام فرهنگی، شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی جوانان امروزی را در تیر رأس خود قرار داده است.

وی گفت: دانش آموزان نیز باید با توجه به توطئه های دشمنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

فرمانده سپاه نمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نمین اظهار کرد: آموزش عملی مرحله سوم آمادگی دفاعی مدارس به مدت دو روز و با حضور 302 نفر از دانش آموزان شهرستان نمین برگزار شد.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: در این آموزش دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان از مدارس حضرت امام خمینی (ره) نمین، شهید صیاد شیرازی نمین، شهید چمران عنبران و حضرت امام رضا (ع) دولت آباد در میدان تیر حضور داشتند.

وی افزود: برگزاری کلاس های باز و بست سلاح، تمرین خشک تیراندازی، کلاس وصایای شهدا، پیاده روی، ستون کشی، مسابقه به مناسبت هفته سلامت و حلقه های آمادگی – رزمی از دیگر برنامه های اجرا شده بود.





ارسال نظرات