مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: ۳۰ تیم عمومی در طول ۱۰ روز به مناطق محروم استان همدان اعزام خواهند شدهمچنین حداقل ۱۵ تیم تخصصی را نیز به منطقه قهاوند اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۳۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید بهرامی خو، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان درباره برنامه روزهای آینده بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: در جلسات روزهای گذشته تصمیماتی در ارتباط با اعزام تیم‌های تک تخصصی گرفته شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شعار امسال هفته سلامت غلبه بر بیماری دیابت است و متاسفانه سونامی دیابت در کشور ما وجود دارد پس مقرر شد تا اعزام تیم‌های عمومی به شهرستان قهاوند استان همدان که جزو مناطق محروم کشور است، انجام شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان با اشاره به ویزیت رایگان افراد در شهرستان قهاوند، درباره زمان اعزام تیم‌های عمومی بیان کرد: اعزام تیم‌های عمومی نیمه دوم اردیبهشت و نیمه اول خرداد امسال انجام خواهد شد و افراد های‌ریسک مجددا توسط تیم‌های تک تخصصی در شهرستان قهاوند معاینه خواهند شد.

وی ادامه داد: تیم‌های تک تخصصی شامل داخلی، قلب، عروق و زنان هستند که متخصص داخلی در حوزه دیابت فعالیت خواهد کرد و متخصص زنان نیز به بیماری‌های مربوط به زنان می‌پردازند.

 بهرامی خو، با اشاره به اینکه تیم‌های درمانی اعزامی افرادی را که ویزیت عمومی شده‌اند و نیاز به ویزیت تک تخصصی دارند را ویزیت خواهند کرد: برای این افراد در حالت نیاز درمان دارویی انجام می‌شود و اگر نیاز باشد این بیماران بستری خواهند شد.

وی تاکیدکرد: دراین باره با دانشگاه علوم پزشکی همدان هماهنگی لازم انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان در ادامه با بیان اینکه ۳۰ تیم عمومی در طول ۱۰ روز به مناطق محروم استان همدان اعزام خواهند شد، گفت: در واقع روزانه اعزام سه تیم انجام خواهد شدهمچنین حداقل ۱۵ تیم تخصصی را نیز به منطقه قهاوند اعزام می‌کنیم تا به مدت دو تا سه روز در این مکان مستقر باشند.


اولویت بسیج اعزام تیم به قهاوند تا پیش از ماه مبارک رمضان است

بهرامی خو، خاطرنشان کرد: اولویت ما است که اعزام تیم به منطقه محروم قهاوند را تا پیش از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم به این دلیل که اعزام تیم در این ماه سخت خواهد شد.
ارسال نظرات