خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار خبرداد:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری(ره)در گلستان شهدای اصفهان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برخوار گفت:مراسم بزرگداشت شهید مطهری(ره) و هفته عقیدتی،سیاسی در سپاه برخوار با عنوان "شهید مطهری، ضرورت تفکر و عمل انقلابی" در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌ گردد.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۵۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری(ره) و هفته عقیدتی،سیاسی در سپاه و بسیج در گلستان شهدای اصفهانبه گزارش خبرگرازی بسیج از برخوار، حجت‌الاسلام‌اکبر طاهری در نشست خبری به مناسبت هفته‌ی عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: اندیشه عمیق و قلم فصیح شهید مطهری زیرساخت فکری معلمان و مربیان عقیدتی و سیاسی در سپاه است به همین مناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار در سپاه هفته عقیدتی و سیاسی نام گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار تاکید کرد: سپاه در شناسایی و تربیت مربیان آگاه به اندیشه‌های علامه‌ی شهید مطهری(ره) همت گماشته و از این مربیان در رده های حوزه و پایگاه استفاده می کند.

وی با اشاره به اجرایبرنامه های شاخص در هفته تربیت و آموزش عقیدتی در ناحیه و حوزه ها گفت:بارزترین مراسم بزرگداشت شهید مطهری(ره) و هفته عقیدتی،سیاسی در سپاه با حضور پایوران، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه و بسیج برخوار با عنوان "شهید مطهری، ضرورت تفکر و عمل انقلابی" در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌ گردد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برخوار در پایان افزود:برپایی نمایشگاههای کتاب وبه ویژه کتب منتشر شده ی شهید مطهری (ره) درپایگاهای تابعه بسیج، اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم در حوزه دانش آموزی و واحدهای تابعه، تشویق و تجلیل مربیان فعال از دیگر برنامه های شاخص این ناحیه در هفته عقیدتی می باشد.

ارسال نظرات