خبرهای داغ:
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فردوسی‌پور باید مرا به برنامه 90 دعوت کند تا چشم در چشم مسائلی را که اجازه نداد در برنامه مطرح کنم، توضیح دهم.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۶۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج، منطقه خوزستان، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال اهواز و فولاد خوزستان اظهار کرد: در وهله اول باید بگویم روز جمعه ملت ما بنا به وظیفه ملی و شرعی باید مثل دور اول در انتخابات شرکت کند تا دشمنان چشم‌شان به بسوزد.

وی ادامه داد: متاسفانه هفته گذشته هفته خوبی برای فوتبال خوزستان نبود چرا که تنش‌هایی در هفته گذشته پیش آمد و هجمه‌ای علیه مردم خوزستان در این مدت به وجود آمد. در یکی از برنامه‌های پربیننده‌ که باید به این مسئله می‌پرداخت، متاسفانه مجری آن مسئولان استان را زیر سوال برد و فردی که باید مجری باشد، در نقش مدعی‌العموم ظاهر شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: از فردوسی‌پور این سوال را دارم وقتی که سال گذشته هواداران کرمانی استادیوم این شهر را به آتش کشیدند، چرا مسئولان این تیم و استان را بازخواست نکرد؟

وی با اشاره به اینکه عادل فردوسی‌پور دوشنبه نیمه‌های شب با وی تماس گرفته و عنوان کرده می‌خواهد به او جهت صحبت درباره اتفاقات زمان بدهد، گفت: وقتی این اتفاق افتاد بسیار خوشحال شدم. ولی دادن یک دقیقه فرصت به تیم پرتماشاگر استقلال اهواز اصلا کار درستی نبود. از فردوسی‌پور سوال دارم چرا تماشاگران استقلال اهواز در روز بازی پشت در ماندند؟ آیا غیر از این بود که راهی به درون ورزشگاه پیدا نکردند؟ آقای فردوسی‌پور باید از مسئولان ورزش می‌پرسید که چرا این اتفاقات تلخ در ورزشگاه رخ داد. ما ملت ایران عادل فردوسی‌پور را دوست داریم چرا که همیشه با عدالت صحبت می‌کند ولی چرا تیم مهمان که باید 10 درصد ورزشگاه را در اختیار داشته باشد، در آن روز 60 درصد ورزشگاه را در اختیار داشت؟ باشگاه مظلوم استقلال اهواز که فقط 6 هزار و 300 بلیت فروخته بود ولی آیا جمعیت آن روز ورزشگاه واقعا 6 هزار و 300 نفر بود؟

بختیاری‌زاده عنوان کرد: این سوال را از آقای بهروان دارم. اگر نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل بیایند، آیا ورزشگاه قائمشهر و بابل ورزشگاه 50 هزار نفری دارد که از استقلال و پرسپولیس پذیرایی کند؟

وی با اشاره به مطلبی که در یکی از روزنامه‌های صبح امروز چاپ شده بود نیز خاطرنشان کرد: صبح امروز یکی از روزنامه‌های حامی عادل فردوسی‌پور یکی از صفحات ویژه خود را به موضوع باشگاه ما اختصاص داده بود و در آن از من پرسیده شده بود که چرا از هواداران به خاطر سقوط استقلال اهواز عذرخواهی نکرده‌ام؟ باید بگویم این مسئله به آن‌ها ربطی ندارد. آیا سقوط ما با وجود تمام امکانات و رفاهیات صورت گرفت؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: اگر عادل فردوسی‌پور تیم استانش به لیگ برتر صعود نمی‌کند به من ربطی ندارد. تمام بازیکنان ما با کمترین امکانات بازی می‌کنند. حالا اگر در استان فردوسی‌پور، مس کرمان با بهترین امکانات نمی‌تواند صعود کند به من و سایر تیم‌ها ربطی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فردوسی‌پور نیمی از آن یک دقیقه که در برنامه به من فرصت داده بود را خواب بود چرا که با این وجود من 20 ثانیه از آن زمان را صرف عذرخواهی از هواداران تیم کردم. در حالی که من نباید این کار را می‌کردم چرا که سقوط ما بدون داشتن هیچ امکاناتی اتفاق افتاد.

بختیاری‌زاده گفت: تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید وقتی به ورزشگاه شهر ایبار می‌روند، با خود تنها 600 تا 700 تماشاگر می‌برند چرا که گنجایش آن ورزشگاه تنها 6 هزار نفر است و این فرهنگ‌سازی در آنجا صورت گرفته است که بیش از 10 درصد ورزشگاه نمی‌تواند به هواداران تیم مهمان تعلق بگیرد و بارسلونا و رئال مادرید با 100 هزار نفر به این شهرها نمی‌روند.

وی با ارائه پیشنهادی به مسئولان سازمان لیگ عنوان کرد: حالا که دوست دارید در استادیوم تختی اهواز 30 هزار نفر بیایند و بازی را از نزدیک تماشا کنند، پیشنهاد می‌کنم تمام بازی‌های ما را مقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس رفت و برگشت در استادیوم آزادی برگزار کنید و ما نیز قبول می‌کنیم. اگر پرسپولیس و استقلال تماشاگران زیادی دارند، به ما و تیم‌های دیگر چه ربطی دارد؟ ما باید فرهنگ‌سازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه عنوان کرد: مسئولان سیاسی و انتظامی استان من تلاش بسیاری کردند ولی به گواه دوربین برنامه 90 تماشاگران حاضر در ورزشگاه از استان‌های دیگر آمده بودند و از درخت و دیوار و لای نرده‌ها به ورزشگاه وارد می‌شدند. قسم می‌خورم اگر به من گفته بودند که می‌خواهند 60 درصد ورزشگاه را به پرسپولیس بدهند ما قبول می‌کردیم که بازی در ورزشگاه غدیر باشد و از تماشاگران خودمان هم می‌خواستیم که اصلا به ورزشگاه نیایند. چرا بازی‌ای که قرار بود ساعت 6 شروع شود ساعت 7 آغاز شد. تیم استقلال اهواز که مسئول ورود و خروج تماشاگران نیست.

وی با بیان اینکه تمام صندلی‌هایVIPورزشگاه تختی نیز در آن روز در اختیار تماشاگران پرسپولیس بود عنوان کرد: آقای سالمی پیشکسوت فوتبال خوزستان از من درخواست یک بلیتVIPکرده بود ولی من شرمنده او شدم چرا که پرسپولیسی‌ها کلVIPرا قرق کرده بودند. حتی رامین راستاد هنرپیشه سینما که هوادار پرسپولیس بود و به ورزشگاه آمده بود 5-6 صندلی در اختیارش بود.

بختیاری زاده افزود: باید بگویم تریبون صداوسیما یک امانت است و باید حرمت بیننده و شنونده حفظ شود و کسی که مجری برنامه‌ای است نباید در قامت مدعی‌العموم ظاهر شود.

وی درخصوص بازی فردا و ابهاماتی که درخصوص احتمال تعویق بازی وجود دارد نیز عنوان کرد: ما آمادگی کامل داریم که در هر استادیومی که مسئولان اجازه آن را بدهند در هر زمانی بازی کنیم. از طرفی تیم فولاد را تیمی منضبط و با ساختار مدیریتی قوی می‌دانم که کمبودهای دور رفت را در نیم فصل دوم توانست جبران کند. روزی که من در هفته هفتم از استقلال اهواز جدا شدم، فولاد در جدول پایین‌دست ما بود اما وقتی دوباره به این تیم برگشتم این تیم در واقع بالای سر ما بود که این نشان از پیشرفت قرمزپوشان دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اضافه کرد: بازی فردا بازی بسیار سختی است ولی تیم جوان و پرانگیزه من فردا با تمام قدرت مقابل این تیم ظاهر خواهد شد و امیدوارم یک بازی آبرومند و تماشاگرپسند را نیز ارائه دهیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیم استقلال نیز خاطرنشان کرد:‌ در این بازی به احتمال زیاد پدرام اردلانی که در بازی پرسپولیس مصدوم شد را در اختیار نخواهیم داشت.

بختیاری‌زاده در پایان بار دیگر خطاب به مجری برنامه 90 گفت: فردوسی‌پور باید در جبران تلفنی که روز دوشنبه در برنامه زنده روی من قطع کرد و اجازه صحبت نداد من را به برنامه دعوت کند تا چشم در چشم تمامی مسائل را برای او توضیح و توجیه کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها