رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: متخلفان انتخاباتی تحویل مراجع قضایی می شوند.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۸۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه بروجن واردل، کیار، فارسان و کوهرنگ، خدابخش مرادی گفت: به استناد مادهه ۶۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و برابر مصوبه ستاد انتخابات و هیأت نظارت، چنانچه فردی با شناسنامه جعلی و یا شناسنامه دیگری قصد رأی دادن داشته باشد، متخلف شناخته شده و ضمن ضبط شناسنامه، برای برخورد قانونی به مقامات قضایی معرفی می شود.

وی تأكید كرد: افرادی كه با شناسنامه مخدوش شامل چرب شده و یا دارای آثار پاك كردن مهر قصد شكت در انتخابات را داشته باشد، متخلف محسوب شده و علاوه بر ضبط شناسنامه، تحویل مراجع قضایی می گردد.

مرادی افزود: هنگام برگزاری انتخابات و به منظور رأی دادن، استفاده از شناسنامه افرادی كه به سن قانونی نرسیده و یا فوت شده اند، تخلف به شمار می رود و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است: از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهركرد، بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و انتخابات در دو حوزه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ به دور دوم كشیده شد.

بنابر اعلام وزارت كشور دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۰ اردیبهشت در كشور برگزار می شود.

ارسال نظرات