خبرهای داغ:
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

تفکر انقلابی می‌تواند مصلحت نظام را رقم بزند

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه شرایط امروز کشور، شرایط سرنوشت‌سازی است گفت: مردم با تفکر انقلابی می‌توانند مصلحت نظام را رقم بزنند و در عرصه انتخابات باید با آگاهی کامل سرنوشت کشور را تعیین کنند تا گرفتار خسران نشوند.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله محسن اراکی شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرت‌افزایی اصولگرایان، نیروهای انقلابی و ارزشی با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: شرایطی که امروز بر کشور حاکم شده، شرایط سرنوشت‌سازی است که باید با هشیاری و آگاهی کامل سرنوشت کشور را رقم بزنیم چراکه در صورت بروز کوچکترین مشکل و اشتباه در انتخابمان، آثار منفی آن به خودمان بازتاب می‌شود.

وی افزود: برای ساختن ایرانی آباد باید به ارزش‌های انقلاب و دین پایبند باشیم، چراکه در غیر این صورت متحمل خسارات جبران‌ناپذیری می‌شویم، اما ملت ایران باید واقف باشند که این اتفاق نباید در شرایط حساس امروز کشور رخ دهد.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: تحمل هشت سال جنگ نابرابر برای ایران، نتیجه اشتباه در انتخاب بنی‌صدر بود، آن زمان نیز مردم با اشتباه در انتخاب خود و تکیه نکردن به‌ سخنان بزرگان بنی‌صدر را انتخاب کرده و او با بی‌کفایتی خود سبب شد تا صدام جرات حمله به ایران را پیدا کند.

آیت‌الله اراکی عنوان کرد: کسانی باید وارد مجلس شوند که خدا ترس، دین‌دار، اصلح، باتقوا باشند و منویات و سخنان مقام معظم رهبری را الگوی راه خود قرار دهند.

منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که منافع و مصالح ملت چیزی نیست که بتوان به‌سادگی آن را به دست کسی سپرد که بر امور کشور واقف نیست و اگر به این نکته مهم توجه نشود این خود مردم هستند که باید خسارت جبران‌ناپذیری را بپردازند.

آیت‌الله اراکی بیان داشت: ما باید طوری رفتار کنیم که غرب و دشمنان غربی حتی فکر خدشه‌دار کردن عزت و اقتدار ایران را از سر خود بیرون کند، ما باید کاری کنیم که دشمن همواره از هیبت و اقتدار ما ترسیده و به خود بلرزد.

وی عنوان کرد: ما باید از نظر امکانات به جایی برسیم که دشمن از ما بترسد، اگر ابزارهای ترساندن دشمن مانند سلاح‌های هسته‌ای را از دست بدهیم وضعیت آینده کشور از این بدتر می‌شود.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به برکات بسیاری که انقلاب برای کشور به ارمغان آورد، گفت: امروز شناخته شدن مردم ایران در سراسر دنیا به عنوان ملت آزاده از برکات انقلاب اسلامی بوده و این انقلاب در جهان بی‌نظیر است.

منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز جوانان ایرانی در تمام عرصه‌های علمی پیشرفت درخشانی داشته‌اند، ایران اسلامی امروز با ایران عقب‌مانده 20 سال گذشته تا حد 100 سال فاصله و تفاوت پیدا کرده و حتی دشمنان نیز نمی‌توانند این تحولات را نادیده بگیرند و همواره به آن اقرار می‌کنند.

آیت‌الله اراکی افزود: افرادی که مادام، دم از تجدید نظر می‌زنند باید جوابگو باشند که تاکنون چند درصد در پیشرفت کشور تاثیرگذار بوده‌اند، اما این افراد دروغگویی بیش نیستند و اگر هم جایی توفیقی حاصل شده به دست انسان‌های متدین و پایبند به ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از لحاظ‌های مختلف مانند سیاستمداری، حکمت، تاریخ‌شناسی و غیره یک فقیه پارسا و از نعمت‌های بزرگ خداوند برای ملت ایران و مسلمانان جهان هستند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید در همه حال مدافع و محافظ انقلاب باشیم و از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری درس بگیریم و در مسیری که ایشان مشخص کرده حرکت کنیم تا بتوانیم به پیروزی کامل برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار