ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال جوانان ايران برابر آلومينيوم اراك تيم دسته اول لیگ آزادگان كه عصر چهارشنبه 8 اردیبهشت 95 در ورزشگاه امام خميني (ره) اين شهر برگزار شد با نتيجه 3 بر يك به سود تيم ميهمان خاتمه يافت.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۰۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

ملی پوشان جوان فوتبال ایران که چند روزیست به همت هیات فوتبال استان مرکزی و همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم در اراک اردو زده اند، عصر چهارشنه در دیداری تدارکاتی به مصاف آلومینیوم رفتند و در پایان موفق شدند با حساب سه بر یک از سد نماینده استان مرکزی بگذرند.

نیما مختاری، مجتبی نجاریان و محمد مهدی مهدی خانی در این مسابقه گلهای تیم ملی جوانان را به ثمر رساندند و در سوی دیگر نیز سید میثم آقایی برای آلومینیوم اراک گلزنی کرد.

در این مسابقه آلومینیوم در نیمه نخست با ترکیبی از بازیکنانی که در دیدار اخیر این تیم به میدان نرفته بودند راهی میدان شد که حاصل تلاش دو تیم در نیمه نخست تساوی یک بر یک بود.

در نیمه دوم اما دو تیم اکثر نفرات خود را تعویض کردند که در این بین داود مهابادی ترکیبی از بازیکنان جوانان و امیدهای آلومینیوم را روانه میدان کرد و در این نیمه این تیم ملی جوانان بود که توانست دوبار دروازه آلومینیوم را باز کند و با حساب سه بر یک پیروز شود.

از نکات قابل توجه به این دیدار ، خالی بودن ورزشگاه 15000 نفری امام خمینی (ره) که ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شد و تعداد 100 نفر در این دیدار حاضر شدندو دومین نکته این است که هر دو تیم در پایان نیمه های بازی برای محک بازیکنان خود تعداد پنج پنالتی زدند.

گفتنی است تیم ملی جوانان فوتبال کشورمان، خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می کند و آلومینیوم اراک نیز در آخرین هفته های فصل رقابتهای لیگ یک به رقبا مسابقه می دهد.

ارسال نظرات