مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
اقتصاد ایران بیمار است و دلیل این بیماری پیشرفت نکردن ایران در حوزه اقتصادی آن است که به فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری عمل نمی کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۱۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جشنواره امتنان از خانواده های معظم شهدای کارگری، نخبگان بسيج کارگری، کارگران نمونه و واحدهای نمونه استان گفت: در حوزه اقتصادی باید کار جهادی در کشور صورت گیرد و همه باید برای تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی بسیج شوند.

حجت‌الاسلام علی متین افزود: متاسفانه 6 سال از ابداع اقتصاد مقاومتی و 2 سال از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری می گذرد، ولی مسئولان ضعیف عمل کرده اند.

وی اظهار داشت: همه دولت ها چه دولت های راستی، چپی و معتدل باید برای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام متین بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، یک الگوی مناسب برای تمام کشورها است و می توان بوسیله اقتصاد مقاومتی، زندگی مطلوبی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که در شرایط فشار و تحریم می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی از افراد، معنی نادرستی از اقتصاد مقاومتی در ذهن دارند.

حجت‌الاسلام علی متین با بیان اینکه ایران در بحث انرژی هسته ای جزء 10 کشور برتر جهان و در زمینه موشک های بالستیک، یکی از قدرت های بزرگ است، اظهار کرد: اگر دشمنان ایران می دانستند که در صورت حمله به ایران پیروز می شدند، مطمئنا به ایران حمله می کردند.

وی با بیان اینکه در صورت حمله به ایران دشمنان دیگر جایی برای نشستن هواپیما های خود در کشورشان ندارند، افزود: ایران یکی از قدرت های بزرگ در عرصه تجهیزات نظامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه ایران در بحث تجهیزات نظامی و هسته ای یکی از قدرت های بزرگ جهان است، بیان کرد: اما متاسفانه ایران در بحث اقتصادی موفق عمل نکرده است.

متین با بیان اینکه تنها 8 درصد از روغن مصرفی ایرانیان در کشور تولید می شود، گفت: این یعنی فاجعه، ما یکی از کالای اساسی را از دیگر کشورها به ایران وارد می کنیم.

حجت‌الاسلام متین با بیان اینکه ما در کشور موشک بالستیک تولید می کنیم، اما روغن را از دیگر کشورها به ایران وارد می کنیم، بیان کرد: متاسفانه بعضی از افراد در داخل به دلیل منفعت خودشان نمی خواهند ما در تولید بعضی از اقلام خودکفا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه بعضی از افراد در داخل و خارج به اقتصاد مقاومتی حمله کرده و از صورت گرفتن آن جلوگیری می کنند، افزود: به فرموده امام علی (ع)، اگر به هنگامه نیاز به سخنان ولایت گوش نکنید، در موقع حمله دشمن زیر چکمه های دشمن بیدار خواهید شد.

ارسال نظرات