نشست میثاق و تصویب نهایی برنامه های سال 95 حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی فرومد میامی برگزار شد
کد خبر: ۸۶۶۶۷۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،نشست میثاق و تبیین وتصویب نهایی برنامه های سال 95 با حضور مسئول طرح و برنامه و مسئول نیروی انسانی سپاه ناحیه میامی و فرماند هان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه حوزه سلمان فارسی فرومد میامی برگزار شد.

سید شهاب الدین موسوی،فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی فرومد در ابتدای جلسه ضمن تشکر از تلاشهای فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در سال 94،ابراز داشت: با توجه به برنامه های سال جاری توجه فرماندهان محترم تابعه به اجرای هر چه بهتر حلقه های صالحین در پایگاه های مقاومت و ارتباط تنگاتنگ فرماندهان پایگاهها با بسیجیان می توانند کمک بسیار زیادی در اجرای موفق برنامه ها داشته باشند.

مهدی فرهنگ دوست، مسئول طرح و برنامه سپاه میامی نیز در این جلسه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه قلبی و داشتن احساس مسئولیت را یکی از موئلفه های موفق فرماندهان پایگاه ها دانست و افزود: ما باید ابتداء خود سازی را از خودمان شروع کنیم و سپس بتوانیم آن را در بین بسیجیان گسترش دهیم.

وی هدف اصلی بسیج و سپاه را فراتر از برنامه های ابلاغی دانست و تصریح کرد:برنامه های بسیج باید باعث افزایش رضایت مندی و علاقه مندی مردم به سپاه و بسیج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها