خدمت به مسلمانان در هر دوره و زمان به‌ویژه در عصر حکومت اسلامی و زمان غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) که نایب آن حضرت بر امور مسلمین نظارت و ولایت دارند از اهمیت والایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴



خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: خدمت‌رسانی فرهنگی به جامعه کنونی مورد توجه حضرت ولی‌عصر(عج) است و علما و روحانیت باید نسبت به این امر تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر شکریان در جلسه جامعه روحانیت این شهرستان، اظهار کرد: خدمت به مسلمانان در هر دوره و زمان به‌ویژه در عصر حکومت اسلامی و زمان غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) که نایب آن حضرت بر امور مسلمین نظارت و ولایت دارند از اهمیت والایی برخوردار است.

وی افزود: خدمت‌رسانی در امور مختلف عمرانی، اقتصادی، بهداشتی به‌ویژه خدمت‌رسانی در امور فرهنگی از اهمیت والایی برخوردار است چرا که تمامی انبیاء مأموریت‌شان از سوی خداوند خدمت‌رسانی فرهنگی بوده و هدایت بشر به دست انبیاء در طول تاریخ انجام می‌پذیرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه پس از پیامبران این مأموریت الهی توسط ائمه اطهار(ع) انجام شد و در عصر غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) به دست نواب خاص و در زمان کنونی با رهبری، هدایت و نظارت ولی‌فقیه رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود، تصریح کرد: این فرصت بس بزرگ پس از انقلاب برای علما و روحانیت معظم شیعه به دست آمده که قرون گذشته این چنین نبوده است.

شکریان در پایان گفت: اهمیت خدمت‌رسانی فرهنگی به جامعه کنونی از ضروریات و مورد توجه حضرت ولی‌عصر(عج) است و علما و روحانیت باید نسبت به این امر تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا رضایت آن حضرت حاصل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها