خبرهای داغ:

تجاوزدشمن درحوزه موشکی نتیجه مرعوب شدن درفضای دیپلماسی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر امروز دشمن پاشنه آشیل ما را در اقتصاد و معیشت می بیند و افرادی در حوزه دیپلماسی مرعوب شده و تن می دهند این موضوع سبب می شود تا در جریان موشکی هم وارد شوند.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۱۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در همایش استانی تبیین شاخص های انقلابی گری در حوزه های علمیه و مقابله با نفوذ اظهارکرد: در جامعه اسلامی کسانی که از ولایت و امام خود تبعیت کنند جزء نجات یافتگان هستند و کسانی هم که تبعیت نکنند حتی اگر از نزدیکان امام باشند همانند پسر نوح هلاک خواهند شد.

غیاثی با بیان اینکه معمولا دشمنی ها در سه حوزه مبانی، راهبرد و تاکتیک اتفاق می افتد گفت: در حوزه تاکتیک و راهبرد امکان مذاکره وجود دارد اما در حوزه مبانی خیر، چرا که در حاکمیت اسلامی تنها آموزش مبانی مدنظر است. و ما در مبانی هیچ گاه با دشمن به تفاهم نمی رسیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز متاسفانه علی رغم فرمایشات رهبری ، برخی از مسئولان رأس مملکت در برابر فرمایشات ایشان موضع می گیرند و قطعا برای اینکه ما همراه آنها نباشیم نباید در برابر آنها سکوت کنیم.

خواص بی بصیرتی که در برابر رهبری زاویه بگیرند در برابر دنیا و آخرت آنان می ایستیم

غیاثی ادامه داد: دشمن اهداف خود را در استحاله از درون با راهبرد ایجاد بی تفاوتی نسبت به اصول نظام و انحراف در مدل ساختاری انقلاب در قالب پروژه نفوذ انجام می دهد و کسی که مباحث شورایی شدن رهبری و نظارت بر رهبر را طرح می کند مصداق های نفوذ را نشان می دهد.

وی بیان کرد: در برابر خواص بی بصیرتی که در برابر فرمایشات رهبری می ایستند ضروری است که اقدام شود و همه باید فرمایشات رهبر را در بستر قانونی دنبال کنند و برای تبعیت از ایشان تلاش کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز خواص بی بصیرت زیادند و باید طلحه و زبیر را الگو قرار دهند.

غیاثی افزود: شاخص همه ما انقلابی ها مقام معظم رهبری(مدظله) است و همه تابع حکم ایشان هستیم و هر کسی در هر سمت و شغلی نسبت به فرمایشات رهبر زاویه بگیرد قطعا در برابر دنیا و اخرت او می ایستیم.

مرحله دوم نفوذ ؛ بحث پذیرش قدرت هسته ای است

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم نفوذ ؛ بحث پذیرش قدرت هسته ای است گفت: وقتی با دانشمندان هسته ای می نشینیم می بینیم که چشمان گریانی دارند و در واقع اگر نگوییم صنعت هسته ای تعطیل شده اما به حداقل رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: اگر امروز دشمن پاشنه آشیل ما را در اقتصاد و معیشت می بیند و فشار می آورد و افرادی در حوزه دیپلماسی مرعوب شده و تن می دهند این موضوع سبب می شود تا در جریان موشکی هم وارد شوند.

ما قدرت موشکی را آسان به دست نیاوردیم که ارزان از دست بدهیم

غیاثی بیان کرد: اگر ما در یمن، عراق، سوریه و حتی در تقابل اسرائیل با حزب الله هستیم و امادگی اسرائیل 50 درصد بیشتر از حزب الله است؛ جدا از مولفه های اخلاص و توکل حزب الله، یکی از مولفه هایی که اسرائیل را در جنگ مغلوب کرد و او را وادار به پذیرش مقاطع 22 و 33 روزه کرد، اهداف دقیق و محاسبه شده در استفاده از موشکها بود. هم اکنون هم واهمه آنها از ایران همین موشک های ما است.

حوزه های علمیه نیروهای مجاهد و پا در رکاب امام خامنه ای(مدظله) تربیت کنند

وی با اشاره به تجدید نظر در حوزه قدرت هسته ای تصریح کرد: تنها راه رسیدن به اهداف بلندمدت نظام ، همواره پافشاری بر اهداف و اصول انقلاب است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اینکه مقام معظم رهبری(مدظله) بحث انقلابی گری را از حوزه های علمیه می خواهند انتظار این است که همانطور که در بسیج تربیت نیروهای مخلص و حاضر در هر مکان و زمانی وجود دارد باید در حوزه ها ی علمیه هم تربیت نیروهای مجاهد و در رکاب ولایت وجود داشته باشد که خوشبختانه تاکنون این انتظار محقق هم شده است.

انتهای پیام/12


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار