مسئول سازمان اردویی سپاه لرستان خبر داد:

اعزام 800 نفر از بسیجیان لرستان به یادواره شهدای عملیات بازی دراز/8700 نفر از مردم لرستان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می کنند

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از اعزام 800 نفر از بسیجیان این استان به یادواره شهدای عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۳۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار حیات الغیب در جمع خبرنگاران گفت: 800 نفر از بسیجیان خواهر و برادر استان لرستان به منظور شرکت در یادواره شهدای عملیات بازی دراز و بازدید از مناطق عملیات غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بسیجیان اعزامی از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، قصر شیرین و یادمان شهدای عملیات مرصاد بازدید ی کنند، افزود: یادواره شهدای عملیات بازی دراز جمعه 10 اردیبهشت با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان، مسئولان لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم کشورمان برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شرکت کنندگان در یادواره شهدای عملیات بازی دراز مسافت 10 کیلومتری تا یادمان شهدای این عملیات را پیاده روی می کنند.

حیات الغیب ادامه داد: 400 نفر از بسیجیان شهرستان پلدختر، 200 نفر از بسیجیان شهرستان خرم آباد و 200 نفر از بسیجیان شهرستان دلفان شامل 800 نفر بسیجی خواهر و برادر در یادواره شهدای عملیات بازی دراز شرکت می کنند.

وی همچنین از یش بینی اعزام 8700 نفر از مردم استان به مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و افزود: اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در سپاه استان لرستان اخیرا با حضور معاون هماهنگ کننده، فرماندهان نواحی و معاونت های مختلف برگزار و مقرر شد که بار اولویت اعزام به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) قرار بگیرند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، با اشاره به اینکه سهمیه اعزام هر یک از نواحی و اقشار بسیج به تفکیک مشخص و ابلاغ شده است، گفت: ثبت نام متقاضیان اعزام به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از 15 اردیبهشت به مدت 20 روز در مساجد و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج انجام می شود.

حیات الغیب با اشاره به اینکه استان لرستان سال گذشته در بحث اعزام بسیجیان و اقشار مختلف مردم به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) رتبه اول کشور را کسب کرد افزود: همچنین سال گذشته 28 هزار نفر از اقشار مختلف بسیجیان استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.


ارسال نظرات