دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی لرستان:

مردم فریب تبلیغات دروغین کسانی که وامدار ویژه خواران هستند را نخورند

دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان با صدور بیانیه ای در محکومیت حضور برخی عناصر فتنه گر در استان لرستان آورده است: مردم مراقب باشند تا فریب تبلیغات دروغین کسانی که از طرفی شعار مبارزه با فساد و ویژه خواری را سر می دهند واز طرفی دیگر از هم اکنون خود را وامدار این قبیل ویژه خواران کرده اند را نخورند.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۵۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، متن بیانیه دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان که در محکومیت حضور برخی عناصر فتنه گر در استان لرستان صادر شده، به شرح زیر است:

روز گذشته با مجوز جناب فرماندار خرم آباد وبا میزبانی استاندار، شاهد سفر تبلیغاتی خانم فائزه هاشمی در لرستان بودیم!!!

فائزه هاشمی به همراه برادرش مهدی هاشمی هر دو به دلیل ارتباط با دشمنان و سازمانهای جاسوسی بیگانه و رانت خواری و مفاسد کلان مالی و اقتصادی و سیاسی، دارای محکومیت قضایی می باشند. این در حالی است که با اعمال نفوذ و استفاده از رانت پدر، تمام فشارخود را جهت تبرئه و تخفیف مجازات به کار گرفتند.

پولشویی، رشوه، استفاده نامشروع از بیت المال درسازمان بهینه سازی مصرف سوخت و شرکت های مهندسی و دریایی وزارت نفت در زمان وزارت زنگنه و فدراسیون اسلامی ورزش زنان و پرونده های کلان شرکت ها و غولهای نفتی بین المللی ازقبیل استات اویل وتوتال، قرارداد ننگین کرسنت، چنگ اندازی بر منابع نفتی در زمان ریاست جمهوری پدر و دوران اصلاحات، تامین میلیاردها تومان هزینه تبلیغاتی ریاست جمهوری پدر درسال 84 از پول بیت المال، ترویج افکار لیبرالیستی و فیمینیستی در رسانه های رنگین داخلی و بی بی سی و سایر رسانه های بیگانگان، ارتباط و مراوده مستمر با انگلیس و آمریکا و سازمانهای جاسوسی آنها، سرمایه گذاری کلان وساخت ویلاهای خانوادگی در کشورهای خارجی ازجمله کانادا، انگلیس، سوئیس و غیره و سوء استفاده مالی و تحصیلاتی و آموزشی و سیاسی از دانشگاه آزاد تنها فهرست اندکی از مفاسد افشاء شده این خواهر و برادر فتنه گر و ویژه خوار است. پس بی دلیل نیست که تمام تلاش خود را برای حفظ سلطه بر ملت و در دست گرفتن ارکان قدرت به کار می گیرند؛ لذا با استفاده از شیوه های مختلف، یا در جهت حذف موانع سر راه خود، اقدام می کنند و یا با همکاری دشمنان، با ایجاد بلوا و آشوب و بر هم زدن آرامش جامعه، آب را گل آلود می کنند تا حق و باطل گم شود و به مقصود ناسالم خود نایل آیند. مدیریت و هدایت فتنه 88 و برهم زدن آرامش و وحدت حاکم بر برخی استانها، از جمله لرستان، از جمله دستاورد های فتنه گرانه آنهاست.

این ویژه خواران بزرگ برای تصاحب مجلس، خیز برداشته اند و سعی می کنند تا افراد وابسته به خود را وارد مجلس کنند؛ بنابر این به ملت آگاه لرستان هشدار می دهیم تا مواظب تبلیغات دروغین کسانی باشند که از طرفی شعار مبارزه با فساد و ویژه خواری را سر می دهند واز طرفی دیگر از هم اکنون خود را وامدار این قبیل ویژه خواران کرده اند.

ما ضمن تشکر از اقدام هوشمندانه برخی نامزدهای مجلس که در مجالس تبلیغاتی این عناصر افراطی و ویژه خوار حضور نیافته و خود را وامدار آنها نکردند، به بانیان این گونه تبلیغات ناسالم هشدار می دهیم که دوران چهار ساله مجلس آنقدر زود گذر است که ارزش آن را ندارد تا با هر شیوه و وسیله نامشروع و دادن وعده ها وشعار های دروغینی وارد آن شد.

اما سخن پایانی ما با آقایان استاندار لرستان و فرماندار خرم آباد است

شما دو سال پیش در همچون ایامی، با شعار اعتدالگرائی و به بهانه اینکه باید آرامش استان حفظ شود تا با خیال راحت تری به مشکلات مردم رسیدگی کنید، تمام تلاش خود را به کار بستید و سخنرانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و میهمان این تشکل، یعنی آقای دکتر جلیلی را لغو کردید، حال در پس حضور خانم فائزه هاشمی، چه آرامشی را سراغ داشتید که علی رغم مخالفت جدی اکثریت اعضای شورای تامین استان و بدون تصویب این شورا، مجوز حضور این عنصر فتنه گر و ویژه خوار را صادر فرمودید؟!!! براستی این ادعای اعتدالگرایی شما را چطور باور کنیم؟!!! آیا به شما که خود میزبان سفر تبلیغاتی این عنصر نا مطلوب هستید، واقعاً می توان اعتماد کرد که مجری بی طرفی برای انتخابات باشید؟

حرفهای ناگفتنی دیگری را پس از انتخابات خواهیم گفت . والسلام

دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی وفارغ التحصیلان استان لرستان


ارسال نظرات