سربازان ضد انقلاب دولت راستگویان
رسانه های ضد انقلاب به نحوی در این عرصه ورود می کنند که گویی موظفند به هر قیمتی از دولت حمایت کنند.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۵۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش سرویس اخبار ویژه خبرگزاری بسیج، یکی از ابهامات جدی در رویه شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب،حمایت مستمر از دولت راستگویان و برنامه سازی حول دفاع از سیاست های اعمالی دولتمردان است.

این برنامه سازی ها، در موضوعات خاص و بزنگاه های مربوط به مطالبات مردمی از دولت بیشتر نمایان می شود و رسانه های ضد انقلاب به نحوی در این عرصه ورود می کنند که گویی موظفند به هر قیمتی از دولت حمایت کنند.

نمونه ای از مسئله را می توان در برنامه "صبحانه با خبر"شبکه ماهواره ای رادیو فردا ملاحظه کرد،این شبکه آمریکایی پا را فراتر از حمایت می گذارد و ناکامی های دولت را به محوری انحرافی توجیه می نماید.

کارشناس برنامه اذعان می کند: بزرگ‌ترین چالش، چالش اقتصادی است که بر شکستی وحشتناک و بدهکاری دولت، مشکل بانک‌ها و مشکلات اقتصادی، این چالش، چالش ساده‌ای نیست و از یک طرفی پولی که دست راست افراطی و نهادهای نظامی است برای انداختن آقای روحانی، یعنی الان برنامه هست که تمام مشکلات دوره آقای احمدی‌نژاد و طی این سه سال گذشته، فشار آورده است به دولت، حالا می‌خواهند خراب بکنند بر سر آقای روحانی تا رئیس‌جمهور بشود در یک دوره دیگر، تا طیفی از طیف خودشان (راست افراطی) بیاید در مجلس و وقتی شما به آمار بدهی بانک‌ها، وضع دولت، بدهی دولت، وضع اقتصادی و رکود نگاه می‌کنید، به این مساله پی می‌برید.


ارسال نظرات