متولدین قبل از ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۷ مجاز به شرکت در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۶۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان و طبق قانون، متولدین قبل از ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۷ که سن آنها تا ۱۰ اردیبهشت امسال به ۱۸ سال می رسد، مجاز به شرکت در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

خدابخش مرادی، رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: تنها كسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم شركت كنند كه در مرحله اول یا در هیچ حوزه ای رأی نداده باشند یا اینکه در همان حوزه انتخابیه رای داده باشند.

وی، افزود: افرادی هم که برای این مرحله به سن قانونی رسیده اند می توانند در هر حوزه انتخابیه حضور یافته و رأی خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش بسیج، مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فردا جمعه ۱۰ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور، در ۲ حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، و شهرستان های اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های شهركرد، سامان و بن، و شهرستان لردگان، در مرحله اول (جمعه ۷ اسفند ۹۴)، انتخاب شدند.

ارسال نظرات