مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی مناسب در زنده کردن اندیشه‌های دینی و تربیتی شهید مطهری است.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۷۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نوری با اشاره به تقارن هفته عقیدتی با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم گفت: هفته عقیدتی سیاسی سبب می شود تا فضای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در حال و هوای زنده کردن اندیشه های دینی و تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان قرار گیرد.

وی گفت: شخصیت مرتضی مطهری یک شخصیت چند بُعدی است و در همه ابعاد سیاسی و عقیدتی و اجتماعی حرف برای گفتن دارد و به عنوان سپری در برابر همه تهاجمات دشمن است.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: همه دوست داران نهاد شجره طیبه بسیج بدانند که مجموعه ای به نام سپاه و نمایندگی ولی فقیه تمام تلاش خود را می کند برای اینکه بتواند نیروهایی انقلابی، پیروی ولایت و ولی فقیه آموزش دهد.

وی افزود: ما نخواهیم گذاشت یک بار دیگر تاریخ تکرار شود و کسانی که از اطراف علی (ع) جدا شدند و پیوند امت با ولایت از بین رفت و موجب خانه نشینی امیرالمومنین (ع) شد دوباره اتفاق بیفتد.

وی گفت: سپاه و بسیج با مجهز شدن به بنیه اعتقادی قوی می‌تواند در مقابل ایجاد شبهاتی که دشمنان مطرح می کنند بتوانند پاسخگو باشند.

حجت الاسلام نوری در ادامه گفت: هدف اصلی از نامگذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی که در زمینه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج فعالیت می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: مهمترین بحثی که در هفته عقیدتی سیاسی مطرح است بحث آموزش های عقیدتی سیاسی در سپاه است.

نوری غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی، بزرگداشت شهید مطهری و تجلیل از مربیان، نشست سیاسی و بصیرتی، گردهمایی سیاسی، کوهپیمایی و قرائت زیارت عاشورا را از جمله برنامه‏‌های شاخص این هفته در بسیج و سپاه شهرستان خلیل آباد عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها