ثبت‌نام از علاقه‌مندان در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ایجرود آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۸۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ایجرود آغاز شده است.

ولی‌ الله هادی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این مسابقات از اواخر فروردین‌ماه آغاز شده است افزود: ثبت‌نام در این مسابقات تا 20 اردیبهشت‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در قالب 11 رشته برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ثبت‌نام به صورت مجازی از طریق quraniran.ir صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به شرکت در این مسابقه دارند، اما دسترسی به سایت مجازی اعلام شده ندارند، می‌توانند به اداره اوقاف ایجرود مراجعه و در این طرح ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود در ادامه حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء را رشته‌های این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: همخوانی قرآن کریم، اذان، ابتهال، دعاخوانی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، معارف و مدیحه‌ سرایی نیز از دیگر رشته‌های این دوره از مسابقات است.

هادی تاکید کرد: این دوره از مسابقات صرفا برای افراد بالای 18 سال برگزار می‌شود و متولدان سال1377 به قبل مجاز به شرکت در مسابقه هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه سال گذشته نیز آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در ایجرود برگزار شد، تصریح کرد: سال قبل در این آزمون 250 نفر حضور داشتند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت موقوفات در شهرستان ایجرود بیان کرد: ایجرود 140 موقوفه دارد که شامل موقوفات منفعتی و انتفاعی است.

هادی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود دقیقا بر اساس نیات واقفان اقدام به هزینه‌کرد موقوفات می‌کند، گفت: سال قبل در آستانه عید نوروز سبدهای غذایی بین نیازمندان و از محل موقوفه مربوط توزیع شد.

ارسال نظرات