شهید مطهری یک مرزبان برای انقلاب بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: شهید مطهری از جمله شخصیت‌های مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران بود و به معنای یک مرزبان در مقابل اندیشه‌های غلطی همچون جدایی دین از سیاست ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۸۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

حجت‌الاسلام محمدصادق شعبانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری در بین نسل جوان اظهار داشت: در این هفتهباید نسبت به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری بیش از پیش تلاش کرد و نسل جوان امروز را که تشنه معارف حقیقی دین مبین اسلام هستند را با این اندیشه‌ها آشنا کرد.

وی افزود:شهید مطهری از جمله شخصیت‌های مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران بود که در اوایل انقلاب اسلامی روح‌خودباوری را در کشور ایجاد کرده و در مقابل اندیشه‌های غلطی همچون جدایی دین از سیاست ایستادگی کرد و در واقع یک مرزبان برای انقلاب بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: امروز در حالی سالروز شهادت این فیلسوف متفکر را گرامی می‌داریم که جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال این شهید والامقام نیاز مبرم دارد.

حجت‌الاسلام شعبانپور تصریح کرد: شهید مطهری توانست با اندیشه‌های فلسفی و معنوی خویش در مقابله با جریانات الحادی، انحرافی و التقاطی که کیان اندیشه‌های اسلامی را تهدید می‌کرد، دست به جهادِ فکری گسترده و همه جانبه‌ای در دوران غربت و مظلومیت اسلام و حضرت امام راحل زد.

وی افزود: طنین فریادهای آن خطیب توانا در خطابه‌های حماسه حسینی که در تبیین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اساسی قیام سید الشهداء از اعماق جانش بر م‌ خواست هنوز در گوش‌های ما شنیده می‌شود و ما پاسداران که شاگردان فکری مکتب شهید مطهری هستیم باید یرای اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده و در این مسیر در برابر هیچ قدرتی کوتاه نیائیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد:تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت کند که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب نقش فعال ایفا نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار