معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه‌های آموزشی صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۲۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
فتاح محمدی در نشست صیانت از حقوق شهروندی با موضوع عفاف و حجاب، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

وی با بیان اینکه پنج رکن اصلی آئین اسلام توجه به کرامت انسانی در کنار اصل توحید است، عنوان کرد: بحث ارتقا کیفیت خدمت در جامعه باید نهادینه و در ساختار اداری به‌صورت کاربردی عملیاتی شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد در ستاد احیای امر به معروف، افزود: ما باید همچون دشمن برای دفاع و مقابله با تهاجم فرهنگی به‌روز باشیم.

محمدی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و تشکیل کمیته صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی گام‌های مؤثری برای ارتقا عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه صیانت از حقوق شهروندی است.

همچنین، حجت‌الاسلام سیدعلی‌فتح میرمحمدی، مدیرکل فرهنگی ـ اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جمعیت هلال احمر استان، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آموزش و پرروش، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی با ۱۷۵ بازدید به عنوان دستگاه‌های برتر استان در زمینه صیانت از حقوق شهروندی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌های اداری نسبت به برگزاری همایش‌هایی در زمینه عفاف و احجاب اقدام کنند، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع عفاف و حجاب در مساجد، محلات، مدارس و دانشگاه‌های استان را از برنامه‌های اجرایی آینده اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگی ـ اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: صنعت و معدن با همکاری آموزش و پرروش نمایشگاهی از پوشش سنتی استان برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آموزه‌های‌ دینی و فرهنگی برگزار کند.

حجت‌الاسلام میرمحمدی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای اجرای همایش‌ها و برپایی کارگاه‌های آموزشی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی در زمینه حقوق شهروندی در استان ضعیف است، یادآور شد: مسئولان عملکرد خود در این زمینه را باید به‌صورت مستند به استانداری تحویل دهند.
ارسال نظرات