رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: اخذ رای در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان لرستان در 769 شعبه اخذ رای انجام می شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۷۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سید سعید شاهرخی در محل ستاد انتخابات استان لرستان و در جمع خبرنگاران گفت: اخذ رای در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان لرستان و در 769 شعبه اخذ رای انجام می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس تبصره چهار قانون انتخابات مجلس افرادی می توانند در این انتخابات شرکت کنند که در همان حوزه انتخابیه ای که در دور رای داده اند در این دور نیز در همان حوزه رای خود را به صندوق بریزند، افزود: افراد واجد شرایطی که در حوزه انتخابیه دیگری در دور اول رای داده اند در این دور حق شرکت در انتخابات در حوزه دیگری را ندارند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: 902 هزار و 229 نفر از مردم لرستان واجد شرکت در انتخابات هستند که چهار هزار نفر از آنها رای اولی هستند.

شاهرخی با اشاره به اینکه افرادی که 18 سال آنها تمام شده است ق شرکت در انتخابات را دارند، ادامه داد: متولدین 2/10/78 و قبل از آن رای اولی هستند و می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه از مردم، رسانه ها، کاندیداها و ستادهای انتخابات انتظار داریم که اخبار موثق را از طریق ستاد انتخابات استان رصد کنند و به اخبار غیرموثق منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند اظهار کرد: نهایتا نتایج انتخابات پس از تایید هیئت نظارت استان توسط ستاد انتخابات اعلام می شوند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان ضمن قدردانی از تمام احزاب، گروهها و احزاب برای ایجاد نشاط خوب سیاسی در است گفت: امیدواریم که در این دور نیز مشارکت مردم به مانند دور نخست از میانگین کشوری بالاتر باشد.

شاهرخی اظهار کرد: باید در پایان انتخابات و اعلام نتایج همه به رای مردم تمکین کنند و با کنار گذاشتن رقابت ها و با رفاقت در راستای پیشرفت استان تلاش کنند.

وی افزود: استاندار لرستان برنامه های خوبی را برای توسعه، بهبود وضعیت اقتصادی و بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم پیش بینی کرده است که ضرورت دارد همه در راستای تحقق این برنامه ها تلاش کنیم.


ارسال نظرات