خبرهای داغ:
مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: از محل اعتبارات اختصاص‌یافته سازمان بهزیستی 20 میلیون و 700 هزار ريال و از محل کمک‌های خیرین 40 میلیون ريال به خانواده‌های نیازمند پرداخت شد که درمجموع 60 میلیون و 700 هزار ريال است.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۸۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سیدحسن ارغوانی صبح امروز اظهار داشت: کمک‌رسانی به افراد تحت پوشش نیازمند یکی از اصلی‌ترین اهداف مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) است و به همین دلیل به یاری و کمک‌رسانی خیران توانسته‌ایم قسمتی از مشکلات جامعه هدف را مرتفع کنیم.

وی تصریح کرد: خانواده‌های معلول و نیازمند تحت پوشش این موسسه نیازمندی زیادی جهت پرداخت هزینه‌های درمان خوددارند و با توجه به مشکلات کهولت سن، بیماری، معلولیت و ساخت پروتز و کفش طبی، هزینه‌های سمعک و سایر بیماری‌ها به‌صورت مکرر که بیمارستان مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: در پایان سال جدید و با توجه به کمک‌های خیرین و سازمان بهزیستی توانستیم بیش از نیمی از فاکتورهای درمانی را پرداخت کنیم که 30 نفر از مددجویان از این حمایت مالی بهره‌مند شده‌اند.

ارغوانی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات اختصاص‌یافته سازمان بهزیستی 20 میلیون و 700 هزار ريال و از محل کمک‌های خیرین 40 میلیون ريال به خانواده‌های نیازمند پرداخت شد که درمجموع 60 میلیون و 700 هزار ريال است.

وی از خیرین عزیز خواست تا با کمک‌های خود خانواده‌های نیازمند و ایتام را بهره‌مند سازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها