خبرهای داغ:
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) عنوان کرد:

انقلاب اسلامی بر پایه پیام‌های بلند شهدا حفظ و استمرار می‌یابد/پیام‌های سازنده شهدا تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: اگر یادواره‌های شهدا بتواند پیام‌های بلند و معنوی شهدا را در ذهن و دل اجتماع به ویژه جوانان زنده نگاه دارد و آنها را ملتزم به پاسداری عملی از این پیام‌ها کند، به هدف روشن خود می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۰۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) شب گذشته در مراسم یادواره شهدای روحانی مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) عنوان کرد: مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) نزدیک 60 شهید در طول 8 سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
 
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) اظهار داشت: هر سال مراسم معنوی یادواره شهدای روحانی مدرسه امام مهدی موعود (عج) به همت طلاب این مدرسه برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمودی با تقدیر از اساتید این مدرسه در آستانه هفته معلم، تصریح کرد: پیشرفت علمی و معنوی مدرسه علمیه مهدی موعود (عج) مدیون اساتید بزرگوار این مدرسه است.
 
وی با بیان این که برگزاری یادواره شهدا برای ما پیام‌های مختلفی دارد، گفت: هدف از برپایی این مراسم، زنده نگه داشتن یاد شهدا و تبیین پیام‌های سازنده شهداست.
 
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) افزود: محورهای اصلی پیام‌های حیات بخش شهدا، حفظ و صیانت از اسلام، تعمیق دینداری و پاسداری از ارزش‌های دینی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه پیام‌های بلند شهدا حفظ و استمرار خواهد یافت و از گزند دشمنان دور می‌ماند.
 
وی تأکید کرد: اگر یادواره‌های شهدا بتواند این پیام‌های بلند معنوی شهدا را در ذهن و دل اجتماع به ویژه جوانان زنده نگاه دارد و آنها را ملتزم به پاسداری عملی از این پیام‌ها کند، به هدف روشن خود می‌رسد.
 
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) در پایان با بیان این که این مدرسه تحت اشراف آیت الله نوری همدانی است، عنوان کرد: انقلابی ماندن به این است که ما بتوانیم ارزش‌های دینی و معنوی را حفظ کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.
ارسال نظرات