استاندار کردستان در پای صندوق رای

انتخابات مهمترین زمینه حضور مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است

استاندار کردستان با بیان اینکه انتخابات مهمترین زمینه حضور مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است؛ افزود:در این مرحله سرنوشت دو حوزه انتخابیه باقیمانده در کردستان مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۵۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات در مقایسه با مرحله اول از حساسیت بیشتری برخوردار است، افزود : در این مرحله سرنوشت دو حوزه انتخابیه باقیمانده در کردستان مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مهمترین زمینه حضور مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است گفت: همانند انتخابات سنوات گذشته حضور پرشور مردم عامل اصلی و تعیین کننده است.

وی در ادامه افزود: ساعت اخذ رای در استان از هشت صبح تا ۱۸ غروب است و لازم است مردم در اولین فرصت در شعب اخذ رای حضور یابند و به وظیفه ملی خود عمل کنند.


استاندار کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در طول تاریخ بوده لذا باید مردم در پای صندوق های رای حضوری چشمگیر داشته باشند تا دشمنان طمع اهمیت کشور را از بین ببرند.

وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندق‌های رای، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

زاهدی افزود: این حضور پر شور، امنیت پایدار استان را تداوم می‌بخشد و مهر تایید مجددی بر نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار کردستان در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه در مناطق روستایی استان فصل کارآغاز شده و وآیا در صورت نیاز زمان انتخابات تمدید خواهد شد، گفت: تمهیدات لازم برای حضور روستاییان در پای صندوق های اخذ رای اندیشیده شده است و در صورت نیاز زمان انتخابات تمدید خواهد شد.

گفتنی است668 هزار نفر در استان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای دادن هستند.

انتخابات دور دوم مجلس امروز جمعه 10 اردیبهشت تا ساعت 18 عصر ادامه دارد.

ارسال نظرات