خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان و رییس ستاد انتخابات گرگان به همراه فرمانده سپاه شهرستان ،فرمانده انتظامی گرگان و معاون دادستانی مرکز استان با حضور در شعب اخذ رأی بازدید بعمل آورند.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۶۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان پیش ازظهر امروز"دکترسیدعباس حسینی"فرماندار شهرستان و رییس ستاد انتخابات گرگان به همراه فرمانده سپاه شهرستان ،فرمانده انتظامی گرگان و معاون دادستانی مرکز استان با حضور در شعب اخذ رأی بازدید بعمل آورند.

دکتر حسینی در حاشیه این بازدید با عرض خسته نباشید به عوامل اجرایی ،نظارت و بازرسی انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به حمدلله از آغاز شروع فرایند انتخابات در شهرستان همه 215شعب اخذ رأی بصورت آنلاین و با آرامی در حال رأی گیری می باشند .

وی افزود: از مردم همیشه در صحنه شهرستان گرگان تقاضا داریم با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رأی حضور یافته و نماینده منتخب خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی نمایند.
 رییس ستاد انتخابات در خصوص تمدید ساعت رأی گیری بیان داشت: از همه مردم فهیم شهرستان تقاضا داریم قبل از پایان ساعت رأی گیری سعی نمایند در شعبات حضور یابند اما با توجه به قرار داشتن در فصل کشاورزی سعی خواهیم نمود با هماهنگی این آرامش را در مردم بوجود آوریم تا بتوانند با زمان بیشتری در انتخابات مشارکت نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها