خبرهای داغ:
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته کاروکارگر، روز شوراها و سالروز تاسیس سپاه پاسداران در شهرستان زیرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۹۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته کاروکارگر، روز شورا وسالروز تاسیس سپاه پاسداران در شهرستان زیرکوه برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان مسیر میدان آیت الله فقیه شهر حاجی آباد تا پارک شورا را پیاده طی نمودند.

خان زاده فرماندار زیرکوه در این مراسم با تبریک هفته کار و کاگر و تاسیس سپاه و همچنین روز شورا و اعیاد رجب اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که با توجه به سن پایین جوانان و جمعیت جوانی که در کشور داریم لازم است به آن توجه شود ، پرداختن به فعالیتهای  گروهی و برنامه هایی است که نشاط اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم شهرستان زیرکوه در مناسبت های مختلف خاطر نشان کرد: در کنار این برنامه ها لازم است به موضوع ورزش و سلامتی شهرستان بیشتر توجه شود.

دکتر ناصری رئیس شبکه بهداشت و درمان زیرکوه نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام و مناسبت های اخیر و با اشاره به شعار امسال بهداشت جهانی که غلبه بر دیابت با تحرک و سلامت نامگذاری شده است، گفت: دیابت بیماری است که در کل جهان و همچنین کشور ما رو به افزایش است و عمده ترین دلیل آن افزایش قند خون است.

وی با اشاره به عوارض خطرناک این بیماری از جمله تاثیر گذاشتن آن بر کلیه ها، نابینایی چشم، سکته مغزی و قلبی و ... افزود: این بیماری است که قابل پیشگیری است و راه پیشگیری از آن تحرک ، ورزش و تغذیه سالم است.

قرعه کشی و اهدای جوایز، اجرای سرود و سخنرانی و در پایان تجلیل از کارگران نمونه شهرستان نیز از برنامه های اجرا شده در این روز بود.

گفتنی است، این همایش به همت هیئت ورزش های همگانی واداره ورزش وجوانان شهرستان زیرکوه و با همکاری اداره کار،تعاون ورفاه اجتماعی،شهرداری وشورای شهر حاجی آباد و تربیت بدنی سپاه ناحیه زیرکوه و سایر ادارات شهرستان برگزار شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها