مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

یکی از چهره های ماندگار در تاریخ اسلام استاد شهید مطهری می باشد

یکی از چهره های ماندگار در تاریخ اسلام استاد شهید مطهری می باشد، که به همین مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری را هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری کرده اند.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۰۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، روز معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد مطهری را گرامی داشت.

حجه الاسلام محمدی با اشاره به علت نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: یکی از چهره های ماندگار در تاریخ اسلام استاد شهید مطهری می باشد، که به همین مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری را هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: کسی که از منزل خود خارج میشود تا علمی را یاد بگیرد، خداوند ثواب یک شهید بدر را به او میدهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در ادامه در تشریح علمی که در نزد پیامبر گرامی است و مورد سفارش قرآن است تصریح کرد: علمی که انسان رابه سمت عیش ونوش بکشاند علم سودمند و نافع نیست ،افضل ترین علم، علمی است که بوسیله آن علم به خدا برسیم و نافع ترین و سودمند ترین علم هم علمی است که به آن عمل شود.

ارسال نظرات