خطیب جمعه گرمی:

واردات محصولات لبنی از کشورهای خارجی خیانت است

در حالی که محصولات لبنی و شیر تولید داخل به اندازه کافی وجود دارد می خواهند محصولات لبنی از کشورهای خارجی وارد کنند و این خیانت است.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۵۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام یدالله صفری، امام جمعه گرمی در خطبه های این شهر با گرامیداشت به 11 اردبیهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، و قدردانی از زحمات کارگران زحمتکش، اظهار کرد: در دین مبین اسلام به کارکردن و تامین روزی خانواده از راه حلال سفارش شده است و هر کس با کار کارگری روزی خانواده خود را تامین کند مثل این است که در راه خدا جهاد می کند.
 
وی ایجاد امنیت شغلی برای کارگران را توسط کارفرمایان و مسئولان مربوطه امری مهم برای این قشر زحمتکش تلقی کرد و گفت: تعداد کارگران بیمه شده در شهرستان گرمی 11 هزار نفر است که حدود 41 درصد نسبت به جمعیت 27 هزار نفری شاغل شهرستان می باشد و امید است آمار بیمه شده ها بیشتر شود.
 
وی احترام به کارگران و تولید کنندگان داخلی را منوط به استفاده از تولیدات داخلی دانست و گفت: در حالی که محصولات لبنی و شیر تولید داخل به اندازه کافی وجود دارد می خواهند محصولات لبنی از کشورهای خارجی وارد کنند و این خیانت است.
 
وی با انتقاد از توافق هسته ای حاصل شده میان ایران و گروه 5+1، ادامه داد: آمریکا بعد از برجام نه تنها چیزی به ایران نداد بلکه اموال ایران را مثل دزدان گردنه غارت می کنند.
 
خطیب جمعه گرمی همچنین ضمن گرامیداشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه، شغل معلمی را شغل انبیاء و تکریم معلمان را ضروری عنوان کرد و گفت: نباید تکریم و تجلیل از معلمان را تنها مختص به این هفته باشد بلکه باید در تمام طول سال قدردان زحمات آنها باشیم چراکه معلمان امانتدار بندگان صالح و فرزندانی است که آینده کشور در دست آنها خواهد بود و وظیفه خطیری بر گردن آنهاست.
 
حجت الاسلام صفری گفت: در مقام و منزلت معلم همین بس که امیرالمومنین علی(ع) فرموده هرکس مرا یک حرف بیاموزد مرا تا آخر عمر بنده و عبد خود کرده است و به همین خاطر معلمان حقی والا بر گردن ما دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار