شهید مطهری احیاگر ارزش‌های اسلام بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمین گفت: شهید مطهری فیلسوفی بزرگ بود که می‌توان به عنوان احیاگر ارزش‌های اسلام نام برد.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۷۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام داود حبیبی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در بسیج اظهار داشت: شهید مطهری دارای اندیشه‌ای مطهر همچون نامش بود و تلاش کرد تا دیگر اندیشه‌ها را نیز از آلایش و ناخالصی ها تطهیر کند.

وی افزود: شهید مطهری فیلسوفی بزرگ بود که از زمان حضور وی در حوزه علمیه و تدریس، نوشتن کتب و ارائه تئوری‌های مختلف، جامعه ما هنوز بعد از گذشت سی و هفت سال از شهادت این شهید محتاج تفکرات، اندیشه ها و کتاب های وی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمین ادامه داد: بنابر فرمایش امام راحل( ره) کتابهای شهید مطهری صد در صد اسلامی است و آثار قلم و زبان او بی استثنا، آموزنده و روانبخش است و هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه های شهید مطهری است.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به نقش استاد شهید مطهری در احیا اسلام گفت: شهید مطهری در طهارت روح و قوت ایمان و قدرت بیان بی‌نظیر بود و با ظرفیت علمی و فلسفی عمر شریف خود را برای اهداف مقدس اسلام و انقلاب صرف کرد و با جریانات التقاطی، کج‌رویها و انحرافات با تلاش مضاعف مبارزه سرسختانه نمود.

وی تاکید کرد: می توان از شهید مطهری به عنوان احیاگر ارزش های اسلام نام برد، فلسفه نامگذاری هفته معلم عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج این است که این نهاد مردمی و انقلابی نیروهای را تربیت کند تا با بهره گیری از اندیشه ها، ایدئولوژی و آثار شهید مطهری، گام‌های موثر و بلندی برای پیشرفت و تعالی انقلاب بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خمین برنامه های پیش بینی شده در این هفته ادامه داد: تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و مربیان قرآنی و مهدهای قرآن بسیج، دیدار پرسنل ناحیه و حوزه های مقاومت با امام جمعه شهرستان، دیدار جمعی از خانواده طلبه شهید علی صالحی، برگزاری نشست های روشنگری در پایگاههای مقاومت و مساجد، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب در سپاه شهرستان، اردوهای فرهنگی و تفریحی و حضور در گلزار شهدا ومیثاق با شهدا از مهمترین عناوین برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار