امام جمعه کبگیان

فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده است

امام جمعه کبگیان تبیین کرد: در این اوضاع وانفسای کشور دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده شده و قانون مجلس شورای اسلامی در این باب هنوز از خان اول عبور نکرده است.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۷۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبگیان اظهار کرد: کسانی که از خود هیچ هنری ندارند و به برخی جریانات و گروه‌ها (با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی سیا و موساد) چسبیده‌اند و با نام دین و پیامبر هر روزه در کشورهای اسلامی جنایت می‌کنند از نسل همان‌هایی هستند که علیه علی(ع) صف کشیدند و خوارج دین شدند.

وی ادامه داد: این‌ها امروز با نماد اسلام آمریکایی چهره اسلام را متحجرانه به دنیا معرفی می‌کنند.

امام جمعه کبگیان افزود: اعتماد نداشتن به غرب توسط مقام معظم رهبری به دولت بارها گوشزد شده و همین مسئله غارت 2 میلیارد دلاری پول بلوکه شده به هیچ وجه توسط تیم مذاکره کننده نباید توجیه شود.

وحدانی‌فر بیان کرد: واقعاً ننگ است که جایی دیگر بمبی منفجر می‌شود و از حساب بلوکه شده ملت ایران برای جبران مافات آن بردارند و مسئولان ما برای توجیه کارهای خود آن را به دولت گذشته نسبت دهند.

وی خطاب به دولتمردان گفت: به جای اینکه بیایید و زور بزنید و از حق ملت دفاع کنید، دولت قبل را متهم می‌کنید در حالی که دشمن با این حرف شما به ما می‌خندد.

امام جمعه کبگیان تصریح کرد: آیا تا به حال گزارش کار سه و نیم ساله خود را داده‌اید و اکنون باید جوابگو باشید که آیا این کار نقض برجام توسط طرف مقابل نیست.

وحدانی‌فر تبیین کرد: در این اوضاع وانفسا دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده شده و قانون مجلس شورای اسلامی در این باب هنوز از خان اول عبور نکرده است.

وی در پایان اضافه کرد: چرا باید عده‌ای بیایند و به خاطر موقعیت سیاسی خود و به بهانه طرفداری آزادی حرف دل اراذل و اوباش را بزنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار