خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر با اشاره به اهمیت مرحله دوم انتخابات و ضرورت حضور حداکثری مردم در این دوره، گفت: نتیجه مرحله دوم انتخابات با توجه به شرایط فعلی کشور و آرایش سیاسی موجود، اهمیت آن بیشتر از مرحله نخست است.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی انتخاب با بینش و بصیرت را درخور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و آن را عامل مهم برای خنثی سازی توطئه ها و فتنه های کشورهای تروریستی به خصوص استکبار جهانی عنوان کرد.

وی کسب اکثریت مجلس شورای اسلامی را منوط به نتیجه انتخابات مرحله دوم دانست و تاکید کرد: نتیجه مرحله دوم انتخابات از چند جهت از جمله ریاست و سامانه مدیریتی مجلس و انتخاب هیئت رئیسه مهم است.

حجت الاسلام طالعی بیان داشت: تعیین تکلیف 25 درصد باقیمانده کرسی های مجلس می تواند فراکسیونهای جناحی حاضر در مجلس را مشخص کند که در عرصه های مختلف می تواند نمود خود را نشان دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه عجب شیر، نشست های تربیتی و تشریح شعار سال با رویکرد اندیشه های مطهر شهید مرتضی مطهری، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه از آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقات و تجلیل از هادیان و مربیان عقیدتی و سیاسی را از جمله این برنامه ها برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها