مردم ایران دشمنی آشکار و دستبرد آمریکا را فراموش نخواهند کرد

امام جمعه یاسوج با اشاره به اقدام زشت آمریکایی‌ها در دستبرد به 2 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران گفت:مردم ایران دشمنی آشکار و دستبرد آمریکا را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۸۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مناسبت‌های 11 و 12 اردیبهشت و تبریک روز کارگر و معلم گفت: زحمتکش‌ترین اقشار جامعه و اثرگذارترین آن‌ها این دو قشر فداکار هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید قدر خدمات این دو قشر را بیشتر بدانند، تصریح کرد: باید به صورت عملی در فکر برطرف کردن مشکلات این دو قشر کارگر و معلم باشند.

خطیب جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود ساختن نسل توانمند آینده را تنها در دستان معلمان دانست و گفت: برای این که در آینده جامعه‌ای آباد داشته باشیم لازم است که معلمان مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

حسینی، سالروز شهادت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری را تبریک و تسلیت گفت و افزود: الگوی عملی برای معلمان ما آیت‌الله شهید مطهری است که باید از سیره و منش آن شخصیت بزرگ علمی سرمشق بگیرند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به موضوعی مهم که از سوی امام راحل مطرح شد اشاره کرد و گفت: آن امام بزرگوار موضوع اسلام آمریکایی و اسلام ناب را برای پی بردن به مقاصد دشمنان علیه اسلام مطرح کردند.

وی در ادامه به تفاوت‌های اسلام ناب و اسلام آمریکایی اشاره کرد و گفت: بیان چنین تفاوت‌هایی به بصیرت‌افزایی کمک بسیار زیادی می‌کند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطبه‌های نماز این هفته با بیان این که 30 سال پیش در بیروت انفجاری صورت گرفت و تعدادی تفنگدار آمریکایی کشته شدند، اظهار کرد: اکنون بعد از 30 سال به دروغ ایران اسلامی را مسئول آن حادثه می‌دانند و به اموال جمهوری اسلامی و مردم ایران به عنوان غرامت دستبرد می‌زنند.

حسینی تصریح کرد: مردم ایران چنین دشمنی آشکار و دروغ بزرگ و دستبردی را فراموش نخواهند کرد که خود نشان دهنده عمق کینه آمریکایی‌ها از مردم ایران است.

وی گفت: اگر قرار بر پرداخت غرامت باشد آمریکای جنایتکار باید غرامت این همه کشتار در همه سال‌های گذشته و اخیر را در سراسر جهان بپردازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار