خبرهای داغ:
يكي از يادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهدا يكي از جلوه هاي جهاد اكبر مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامي است.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۹۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
علي رويين تن در حاشیه صعود سراسری بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب با گراميداشت سالروز عمليات غرورآفرين بازي دراز افزود: بازي دراز از ارتفاعات مهم در غرب كشور است كه بر شهرهاي سرپل ذهاب، قصرشيرين و نفت شهر در خاك ايران و شهرهاي نفت خانه و خانقين در عراق ديد و تسلط خوبي دارد.
وي بيان كرد: سال هاي جنگ از پي هم آمدند و فرزندان ايران تمام ماه ها و فصل هاي آن سال ها را در لحظه هاي غريبي و انتظار با دل هايي بي قرار و قلب هايي استوار مشق عشق كردند تا امروز و فردا از مردان و زنان اين آب و خاك به ويژه از رزمندگان و فرماندهان جنگ به نيكي و نيكنامي ياد شود.
اين يادگار دوران دفاع مقدس اضافه كرد كه رزمندگان اسلام در منطقه سرپل ذهاب با داشتن كمترين امكانات و تجهيزات در برابر دشمن تا دندان مسلح رژيم بعثي ايستادگي كردند و سرانجام موفق شدند بخشي از اين شهرستان را از اشغال دشمن خارج كنند.
رويين تن گفت: مناطق عملياتي غرب كشور سراسر جلوه هاي زيبايي از حماسه ، شور و دلدادگي عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) است كه در دفاع از اين آب و خاك جان خود را فدا كردند.
وي رمز موفقيت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را اطاعت از ولايت فقيه دانست و گفت: فرزندان امام راحل(ره) عمليات بازپس گيري ارتفاعات بازي دراز را در شب دوم ارديبهشت ماه سال 1360 آغاز كردند.
وي افزود: امروز پس از گذشت بيش از 30 سال شاهد حضور مردم در سالروز اين عمليات هستيم و اين امر بيانگر عظمت كار رزمندگان اسلام و ايستادگي آنان در برابر دشمن متجاوز و بعثي بود كه با تقديم شهدا موفق شدند اين ارتفاعات مهم را از دشمن بازپس بگيرند.
ارسال نظرات