خبرهای داغ:
رییس شورای همفکری سازمان بسیج کارگری کشور عنوان کرد:

لزوم فرهنگ سازی برای مصرف تولیدات داخلی

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن بیان اینکه، اقتصاد مقاومتی یعنی متکی بودن به خود و داخل کشور گفت: مصرف تولیدات داخلی باید به یک فرهنگ برای مردم کشور ما تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۹۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رییس شورای همفکری سازمان بسیج کارگری در مراسم روز قشر بسیج کارگری که روز گذشته با حضور کارگران بسیجی در سالن شهدای مخابرات شهرک شکوهیه برگزار شد ابراز داشت: اگر بتوانیم مسئله تولید داخلی را آنچنان که شایسته است رونق بخشیم و پیش ببریم بدون تردید بخش عمده ای از تلاشهای دشمنان برای زمین زدن انقلاب اسلامی ناکام خواهد ماند.
لزوم فرهنگ سازی برای مصرف تولیدات داخلی

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر ضرورت حمایت از کار، سرمایه  و تولید ایرانی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی متکی بودن به خود و داخل کشور و به کارگران و تولید کنندان ایرانی و همه ما باید تلاش کنیم مصرف تولیدات و مصنوعات داخلی به یک فرهنگ برای مردم تبدیل شود.

وی اظهار داشت: 97 درصد مواد اولیه مصرفی و صنعتی و معدنی در داخل کشور ما وجود دارد ولی متاسفانه ما این مواد را به صورت خام می فروشیم درصورتی که بسیاری از این مواد بعد از تولید و فرآوری تا 70 درصد ارزش افزوده ایجاد می کنند.
لزوم فرهنگ سازی برای مصرف تولیدات داخلی

حسینی ادامه داد: اقتصاد ما باید دو ویژگی درون زا و برونگرایی را داشته باشد، چرا که از درون کشور با استفاده از سرمایه مالی، فکری، اقتصادی و . . . خود را ارتقا بخشد و وقتی محصولات برونگرا شد تولیدکنندگان تلاش می کنند روز به روز کیفیت محصولات خود را بالا ببرند. 
لزوم فرهنگ سازی برای مصرف تولیدات داخلی 

وی در پایان یادآور شد: اگر می خواهید اقتصاد و عمل را در سال اقتصاد مقاومتی به صورت اقدام شجاعانه و انقلابی عمل کنیم باید بهترین بهترین بشویم اگر کارگران به خصوص کارگران بسیجی که شانه خود را زیر مسئولیت این بار سنگین داده اند به مسئولیت خود به خوبی عمل کنند به تدریج موج و جریانی شروع می شود و اقتصاد مقاومتی به معنی اصلی کلمه محقق می شود و این نمی شود مگر با شروع از کوچکترین واحد اجتماعی که خانه و خانواده است چه در زمینه تولید و چه در زمینه مصرف.  

قابل ذکر است: نهم اردیبهشت ماه که سالروز تشییع شهید بزرگوار عبدالحسین برونسی می باشد به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار