خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: تاسي و بهره گيري از سيره و منش شهدا اقتدار نظام اسلامي را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۰۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجيد صفدري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سرپل ذهاب افزود: ثبات، امنيت و اقتدار كنوني نظام ارمغان هاي ارزشمندي براي ملت ايران اسلامي است كه با نثار خون پاك شهدا و دلاورمردي هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حاصل شد.
وي با اشاره به سالگرد عمليات غرورآفرين بازي راز كه توسط رزمندگان اسلام در 10 ارديبهشت سال 60 در ارتفاعات سرپل ذهاب انجام شد بيان كرد: شكوه حضور اقشار مختلف مردم و صعود سراسري 20 هزار نفري بسيجيان در ارتفاعات بازي دراز مرهون خون پاك شهداست.
خطيب جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: ترويج فرهنگ شهيد و شهادت رمز بقا و ثبات نظام اسلامي است كه اين مهم به بركت درايت رهبري حاصل شده است.
حجت الاسلام صفدري اضافه كرد كه بايد با تداوم راه شهدا وظيفه خود را در قبال كساني كه از تمام هستي خود در راه دفاع از كيان اسلامي گذشتند به خوبي ادا كنيم.
وي با اشاره به سالروز شهادت شهيد مرتضي مطهري و گراميداشت روز معلم با بيان اينكه اسلام دين آموزش و فراگيري علم و دانش است گفت: رسالت معلمان در تربيت و پرورش انسان هاي مومن و خلاق به عنوان آينده سازان ايران اسلامي بسيار با اهميت است.
امام جمعه سرپل ذهاب از خصوصيات بارز شهيد مطهري را داشتن روحيه قوي و مناعت طبع بالا دانست و در عين حال گفت: شغل معلمي در قرآن كريم به عنوان جلوه اي از قدرت لايزال الهي و نخستين ويژگي ذات مقدس خداوند تبارك و تعالي است.
حجت الاسلام صفدري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره فرارسيدن روز جهاني كار و كارگر گفت: جامعه كارگري در تحقق ديدگاه ها و منويات رهبري معظم انقلاب اسلامي در بخش اقتصاد مقاومتي نقش بي بديلي دارند.
وي ادامه داد: كارگر ايراني در جبهه اقتصادي كشور همواره بعنوان نيروي پيشگام حضوري فعال داشته اند تا چرخ توسعه از حركت باز نايستد و مسير پيشرفت كشور نيز هموارتر شود.
وي با اشاره به روز ملي خليج فارس گفت: خليج فارس براي هميشه خليج فارس باقي خواهد ماند و برخي از كشورهاي عربي و هم پيمانان آنان مانند آمريكا و اسرائيل نمي توانند در اين خصوص كاري انجام دهند و به هويت ملت بزرگ ايران اسلامي خدشه اي وارد كنند.
ارسال نظرات