خبرهای داغ:
امام جمعه كنگاور گفت: توجه به خواسته هاي مردم از وظايف همه دستگاه هاي اجرايي است كه بايد با جديت در جهت رفع مشكلات مردم تلاش كنند.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۰۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام محمد ايوبي در نشست همفكري فعاليت مجدد هيات رزمندگان اسلام كنگاور افزود: اين شهرستان از گذشته تا به حال شاهد توسعه و پيشرفت در حوزه هاي مختلف بوده كه همه اين اقدامات مثبت مرهون زحمات و تلاش هاي مردم است.
وي اظهار كرد: مشكلات و معضلات مربوط به درون جامعه بايد با توكل به خدا و همدلي و همسويي دستگاه هاي اجرايي روز به روز كاهش يابد.
امام جمعه كنگاور؛ اولين گام عملي هيات رزمندگان اسلام اين شهرستان را كار در حوزه مهدويت عنوان و تصريح كرد: نيمه شعبان فرصت مغتنمي است كه با برنامه ريزي اصولي و هدفمند شروع كار خود را آغاز كنيد.
حجت الاسلام ايوبي با ابراز نارضايتي از وضعيت كتاب و كتابخواني در جامعه كه با فرهنگ غني ايران سازگاري ندارد، اظهار داشت: عدم احساس نياز به كتاب و يا ميانگين ساعت مطالعه در ايران نسبت به كشورهاي ديگر بسيار رنج آور است.
وي تاكيد كرد: موضوع كتابخواني بسيار مهم و حياتي است و بايد در دستور كار اين هيات قرار گيرد.
وي در پايان، برگزاري جلسات بصيرتي و مذهبي در شهرستان به خصوص براي جوانان را بسيار ارزشمند توصيف كرد و افزود: در اين راستا مي توان از خطيب هاي توانا و صاحب علم و فهم قوي كه شهره ملي دارند استفاده كرد كه تجربه ثابت كرده اين كار بسيار اثربخش است.
ارسال نظرات