کد خبر: ۸۶۶۷۲۱۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

یدالله جوانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به غارت 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکایی ها گفت: رفتار آمریکایی ها در طی ماه های اخیر و شروع برجام نسبت به ایران خصمانه تر شده است و آمریکایی ها برخلاف آنچیزی که عده ای تصور می کردند بعد از برجام نرم تر که نشده هیچ، مصرتر از گذشته به دنبال غارت اموال ایران است.

جوانی با تاکید بر اینکه آنچه که شگفت انگیز است دزدی اموال ملت ایران است که به بهانه واهی و بدون هیچ مبنای حقوقی انجام می گیرد، گفت: بر این اساس هر کشوری می تواند با دادگاه های داخلی خود دولت های دیگر را محکوم کند و منابع مالی آنها را مصادره کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه کار آمریکایی‌ها از منظر حقوق بین الملل بی اساس است و جنبه حقوقی ندارد، گفت: دولت آمریکا نیز از حکم دیوان عالی این کشور حمایت کرد و این نشان می دهد آمریکایی در بحث مذاکرات و برجام و رفتار پسابرجام در منظر ملت ایران غیرقابل اعتماد هستند و اینجاست که ما می بایست بر روی برجام و تعهداتمان و روند تعهدات بازنگری کنیم و تجدید نظر کنیم.

جوانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هیئت نظارت بر اجرای برجام مسئولیت بسیار بسیار سنگینی در این زمینه دارد، افزود: ‌ملت ایران این خواسته را دارد که واکنش درستی از سوی این هیئت صورت بگیرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
میرزایی
۱۰:۳۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام و احترام
ممنون به خاطر مطالب دست اول شما
سایت بسیار زیبایی دارید.
افتخار ما آشنایی با شماست
باسپاسی بیکران