امام جمعه جعفرآباد مغان:

دخالت دست اندرکاران انتخابات در تغییر رأی، اهانت به شعور مردم است

حجت الاسلام باقری گفت: هر گونه دخالت دست اندرکاران انتخابات در تغییر رأی مردم و یا خط دهی به مردم در سر صندوق های رأی اهانت به شعور مردم و خیانتی بزرگ است.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۶۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری امام جمعه جعفرآباد مغان در خطبه های 10 اردیبهشت 95 با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جعفرآباد؛ کاندیداها، طرفداران و عوامل و نیروهای دست اندرکار در برگزاری انتخابات را به رعایت قانون فراخواند و گفت: قانون همیشه و همه جا آخرین مرجع و فصل الخطاب است و همه باید به قانون احترام بگذارند و بر اساس قانون عمل کنند.

حجت الاسلام باقری افزود برگزار کنندگان انتخابات باید با حفظ بی طرفی انجام وظیفه کنند و هر گونه دخالت دست اندرکاران انتخابات در تغییر رأی مردم و یا خط دهی به مردم در سر صندوق های رأی اهانت به شعور مردم و خیانتی بزرگ است چرا که مردم خود حق انتخاب و تصمیم گیری دارند.

وی یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به کارگران و زحمت کشان عرصه های مختلف کشاورزی، تولید و خدمات تبرک گفت و افزود: گردش اقتصاد و چرخهای صنعت مرهون زحمات و خدمات کارگران است. اگر صاحبان صنایع با افتخار از تولید محصولات مختلف خود گزارش می دهند مدیون زحمت و تلاش کارگران هستند.

امام جمعه جعفرآباد مغان به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران پرداخت و گفت: راه حل مشکلات اقتصادی حمایت از تولید و صنایع داخلی است. باید جلوی واردات بی رویه کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود را گرفت. خرید کالای ایرانی حمایت از تولید و کارگر ایرانی است.

حجت الاسلام باقری ضمن بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم به اهمیت تربیت و هدایت قبل از تعلیم و تعلم پرداخت و گفت: خداوند پیامبر اکرم را ابتدا مأمور به تزکیه و تربیت و سپس مأمور به آموزش علم و حکمت کرده است و بر همین اساس معلمان باید به مباحث تربیتی اهمیت بیشتری بدهند.

وی ضمن تسلیت 25رجب سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر علیه السلام به بیان مبارزات ظلم ستیزانه آن امام همام پرداخت و گفت: آن امام بزرگوار با تقیه با دستگاه ظالم هارون الرشید مبارزه می کرد و حتی یازده سال زندان و شکنجه نیز آن حضرت را از پا ننشاند تا اینکه به دستور هارون الرشید مسموم و به شهادت رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار