فرمانده مرزبانی استان اردبیل از کشف مقدار 9 کیلو 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط گروهان مرزی شهر رضی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۶۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، سرهنگ علی طاهری درباره جزییات این خبر گفت:ماموران گروهان مرزی بخش رضی با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی استان اخباری مبنی بر قاچاق موادمخدر توسط قاچاقچیان حرفه ای که قصدانتقال مواد با خودرواز مرکز کشور به استان اردبیل و به تبع آن به شهرستانهای مرزی را دارند،دریافت و پیگیری موضوع را در دستورکار قرار می دهند.

وی افزود:با تشکیل تیم عملیات ویژه بررسیهای اطلاعاتی و همچنین عملیات مراقبت و پایش اطلاعاتی آغاز که پس از هماهنگی با مراجع قضایی اکیپ تلفیقی از ماموران گروهان مرزی رضی و نیروی انتظامی شهرستان مشگین شهر اقدام به ایجاد تور ایست بازرسی در مسیر اعلامی کردند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل ادامه داد:پس از تلاشهای انجام یافته و حضور چند اکیپ عملیاتی در مسیر،ماموران خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی بطوریکه راننده خودرو به محض مشاهده ماموران قصد فرار از صحنه را داشته که با هوشیاری و درایت ماموران و شگردهای خاص پلیسی خودرو متوقف و نسبت به بازرسی و تفتیش آن اقدام کردند.

وی تصریح کرد:ماموران موفق شدند در این عملیات مقدار 9 کیلو 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

گفتنی است در این عملیات تعداد 2 نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و متهمان به همراه مکشوفه با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال نظرات