پنجمین سری جشن شکوفه سیب با محوریت تاثیر رسانه بر تربیت کودک به همت هیات انصار ولایت دارالعباده یزد در سالن همایش های هلال احمر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۹۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول هیات انصار ولایت در این مراسم ضمن اشاره به فعالیت های این موسسه فرهنگی در حوزه کودک اظهار کرد: هیات انصار ولایت برای تاثیر در حوزه کودک در چهار شاخه فعالیت می کند.
حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد افزود: اولین فعالیت به هیات شیرخوارگان مربوط می شود. هیاتی که هم برای نوزادان و کودکان خردسال و هم برای مادران و پدرانشان برنامه های متنوع تدارک دیده است.
وی ادامه داد: در کنار مجالس و محافل مذهبی هیات خانه بچه های بهشت برپا می شود تا والدین فرزندانش را به آنجا سپرده و خود از مجلس استفاده کنند.
مسئول هیات انصار ولایت با اشاره به ایجاد یک مهد کودک توسط این مرکز تاکید کرد: مهد کودکی با نام مهدکودک بچه های بهشت دو سال است که به همت هیات انصار ولایت پا گرفته است.
وی همچنین از برگزاری برنامه های آموزشی ویژه زوج های جوان و افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند خبر داد و ابراز داشت: علت این همه برنامه ریزی و تلاش این است که طبق سفارش اسلام ما نباید از تربیت فرزندانمان غافل شویم و باید تربیت از دوران شیرخوارگی آغاز شود.
«جشن شکوفه سیب» هر ساله به مناسبت میلاد حضرت علی اصغر(ع) در ماه مبارک رجب برپا می شود. 
عصرفرهنگ
ارسال نظرات