امام جمعه اشکذر:

تعطیلی کارخانجات و شرکت‌های خصوص تاسف بار است/ دولت نسبت به امرار معاش کارگران تلاش کند

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه دولتمردان باید نسبت به امرار معاش کارگران تلاش کنند، اضافه کرد: صد تأسف که بسیاری از کارخانجات و شرکت‌های خصوصی در حال تعطیلی اند.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۹۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت‌الاسلام محمد رضا طالبیان در مصلی نماز جمعه اشکذربه سالروز شهادت حضرت موسی ابن جعفر (ع) و شهادت شهید مرتضی مطهری و فرارسیدن روز معلم اشاره کرد و گفت: سالروز شهادت استاد مطهری همراه با گرامیداشت مقام معلم را در پیش داریم که معنای این نامگذاری نشان از ارزش و اهمیت بالای معلم در علم‌آموزی است.

امام جمعه اشکذر با اشاره به اینکه کارگران موثرترین عنصر خودکفایی کشورند، افزود: کارگران در روزهای سخت مانع از ذلت، ناامیدی کشور در مقابل کشورهای زورگو شدند.

طالبیان با بیان اینکه دولتمردان باید نسبت به امرار معاش کارگران تلاش کنند، اضافه کرد: صد تأسف که بسیاری از کارخانجات و شرکت‌های خصوصی در حال تعطیلی اند.

وی با بیان اینکه تعطیلی کارخانجات و شرکت‌های خصوصی سبب هدر رفت زحمت کارگران و بی‌انگیزه شدن این قشر در عرصه تولید می‌شود، گفت: رهبری در جامعه کارگران این اقشار را محور اقتصاد عنوان کردند.

خطیب نماز جمعه اشکذر با اشاره به اینکه رهبری تاکید داشتند که استحکام تولید در تحریم‌ها صورت می‌گیرد، افزود: برای تقویت تولید داخلی همگان باید به مصرف کالای داخلی اصرار کنند و دولت کالای خارجی وارد نکند.
ارسال نظرات