رییس اداره آموزش و پرورش گرمی خبر داد

راهيابي دانش آموز اهل گرمی به المپياد سلول هاي بنيادي

مدیر اداره آموزش و پرورش گرمی از راهيابي پنج نفر از دانش آموزان دوره متوسطه به المپياد علمی و راهيابي يك نفر دانش آموز به المپياد سلول هاي بنيادي را از موفقیت های علمی شهرستان در سال 94 دانست.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۰۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، بخشعلی کامرانی، مدیر آموزش و پرورش گرمی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر در جمع نمازگزاران اظهار کرد: در سال 94 تنگناهاي مالي در بخش هاي مختلف در كشور محسوس بود و اين تنگناي مالي در آموزش و پرورش هم لمس مي شد شاهد موفقيت هاي بزرگي با همكاري اولياي دانش آموزان و همكاران در آموزش و پرورش و ديگر مسئولان بوديم.

وی از تکمیل و تحویل پروژه های مدرسه شبانه روزي مغان، مقاوم سازي سالن ورزشی شهيد محلاتي، پروژه خيرساز وان سفلي در سال 94 خبر داد و افزود: پروژه هاي تندگويان، سالن چند منظوره هنرستان اميركبير نیز در سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با قدردانی از خیرین کشوری و استانی اظهار کرد: در هشتمین جشنواره خيرين مدرسه ساز در سال 94 تكميل مدرسه شش كلاسه 17 شهريور محله سرچشمه توسط خیر مدرسه ساز حاج مالك جعفرزاده مقدم با هزينه 300 ميليون تومان و مدرسه روستای بنه توسط حاج حسن عطایی تقبل شد و این پروژه ها تا مهرماه ال جاری تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در راستاي اقتصاد مقاومتي اقدام به واگذاري كلاس هاي نهضت سواد آموزي به بخش خصوصي، موسسات و بسيج سازندگي شهرستان کرده است كه این عمل باعث ايجاد اشتغال و جذب اعتبار نزديك به 174 ميليون تومان شد و احداث دو باب مغازه در خيابان جانبازان نیز از منابع درآمدزایی این اداره است.

وی از استاندارد سازي سيستم حرارتي 24 مدرسه و 21 كلاس درس در شهرستان گرمی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش گرمی کسب رتبه زير 1000 توسط 16 نفر دانش آموزان منطقه و قبولي 3 نفر در رشته پزشكي، افزايش پوشش تحصيلي دانش آموزان از 94 درصد به 96 درصد، پوشش 100 درصدي مقطع ابتدايي و راهيابي پنج نفر از دانش آموزان دوره متوسطه به المپياد علمی و راهيابي يك نفر دانش آموز به المپياد سلول هاي بنيادي را از موفقیت های علمی شهرستان در سال 94 دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت های منتخب مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی به عنوان متخصص در عرصه هاي آموزش و پرورش و مدير كل جديد آموزش و پرورش استان شاهد اقدامات عملي و موثر و بلند در راستاي شكوفايي اهداف آموزش و پرورش منطقه بوده باشیم.

ارسال نظرات