انتقاد امام جمعه نمین

امام جمعه شهرستان نمین گفت: شرکت ها، تولیدی ها و کارخانجات در شهرستان نمین احداث و راه اندازی شده اند و گرد و خاک آن برای این مردم است اما منافع آن برای دیگری است.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۱۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نمازجمعه نمین اظهار کرد: کارخانجات شهرستان نمین با وجود دستگاه ها و امکانات تعطیل بوده و این امر مانع از اشتغالزایی و رونق اقتصادی این شهرستان شده است.

امام جمعه نمین گفت: شرکت ها، تولیدی ها و کارخانجات در شهرستان نمین احداث و راه اندازی شده اند و گرد خاک آن برای این مردم است اما منافع آن برای دیگری است.

وی افزود: استاندار اردبیل و فرماندار نمین باید اقدامات و پیگیری های لازم در خصوص کارخانجات شهرستان نمین انجام دهند و از احجاف در حق مردم نمین جلوگیری شود.

حجت الاسلام یوسف زاده بیان کرد: کارگران زحمت کشان نظام بوده و مدیرعامل کارخانه ای که هفت میلیارد تومان از حق و حقوق کارگران را پرداخت نمی کند، در حق کارگران اجحاف می کند و این امر اجحاف در حق نظام و کشور است و قوه قضائیه و مسئولان استانی و شهرستانی باید نسبت به مرتفع کردن این امر اقدام کنند.

خطیب جمعه نمین گفت: منطقه گردشگری نمین که خود یک ظرفیت عظیم برای این شهرستان محسوب می شود و می توان برای صدها نفر اشتغالزایی ایجاد کرد متاسفانه مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مسئولان با خرده فروشان کالاهای قاچاق برخورد می کنند اما منشأ و سرچشمه کلان قاچاق کالا همچنان به کار خود ادامه می دهد.

امام جمعه نمین همچنین فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تبریک و تهنت گفت.

وی با بیان اینکه همه باید به وجود بسیج و سپاه افتخار کنند که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، اظهار کرد: همه مردم ایران پایدار اسلام، کشور و ولایت هستند.

ارسال نظرات