خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آبیک:

اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند همراهی مردم با دولت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آبیک با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی بیان داشت: باید در اجرای اقتصاد مقاومتی و سایر فرمایشات مقام معظم رهبری با دولت همراه و هم دل باشیم و بر اساس فرماشات معظم‌له گام بر داریم.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۸۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام محمد پنجی مسئول دفترنمایندگی  ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، در سخنرانی‌های پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور از نگاه مقام معظم رهبری، اظهار داشت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی کشور باشد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیان نکته اساسی و اصلی در حرکت عمومی ملت ایران، افزود: ملت ایران باید کاری کند که خود را در مقابل تهدیدهای دشمنان از آسیب‌پذیری خارج کند و آسیب‌پذیری از ناحیه دشمن به صفر برسد.

حجت‌الاسلام پنجی ادامه داد: رهبر انقلاب، اولویت اول و فوری در این حرکت مهم را مسئله «اقتصاد» خواندند و افزودند: اگر ملت، دولت و همه مسئولان بتوانند در مسئله اقتصاد کارهای درست، بجا و متقنی انجام دهند، امید می‌رود که این کارها در مسائل دیگر همچون «مسائل و آسیب‌های اجتماعی» و «مسائل اخلاقی و فرهنگی» نیز تأثیرگذار باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه حضرت اقتصاد مقاومتی علاج مشکلات اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم است، اضافه کرد: با اقتصاد مقاومتی می‌توان به جنگ بیکاری و رکود رفت، گرانی را مهار کرد، در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد و فرصت‌های بسیاری برای کشور ایجاد و از آن‌ها استفاده کرد.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر آبیک با تأکید بر اینکه شرط دستیابی به این توفیقات را کار و تلاش بر مبنای اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: گزارش‌های دولت نشان می‌دهد که کارهای وسیعی در این زمینه صورت گرفته اما این کارها، کارهایی مقدماتی و شامل بخشنامه‌ها و دستورها به دستگاه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ اقتصاد مقاومتی می‌توان ۵۰درصد از راه را پیش برد، متذکر شد: توجه به فرهنگ اقتصاد مقاومتی می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کرد و برای اجزای این هدف نیازمند حضور مردم هستیم.

مسئول دفترنمایندگی  ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با بیان اینکه وضعیت زندگی ما نسبت به ۳۰ سال گذشته چقدر بهبود یافته است، تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت اقتصادی مردم نسبت به ۳۰ سال گذشته بسیار بهبود یافته است ولی به دلیل عدم وجود فرهنگ اقتصاد مقاومتی مردم احساس فقر می‌کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه اگر فرد سالمی هر لحظه به خود مریضی را تلقین کند، بیمار خواهد شد، متذکر شد: هر فردی باید طبق شرایط اجتماعی و طبقاتی خود حرکت کند.

حجت الاسلام پنجی با اشاره به اینکه عده‌ای برای نشان دادن خود طبقه خود را فراموش می‌کند و خود را زیر بار قست و وام قرار می‌دهد، متذکر شد: ترک این عادت‌ها و چشم و هم چشمی می‌تواند زمینه ساز اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور باشد.

وی یا اشاره به اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند همراهی مردم با دولت است، عنوان کرد: باید در اجرای اقتصاد مقاومتی و سایر فرمایشات مقام معظم رهبری با دولت همراه و هم دل باشیم و بر اساس فرماشات معظم‌له گام بر داریم.

مسئول دفترنمایندگی  ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در پایان با تأکید بر اینکه مهم ترین شاخصه شهید مطهری شناخت و آگاهی دقیق نسبت به زمان بود، تصریح کرد: ما نیز باید مانند شهید مطهزی با بصیرت و آگاهی و علم به زمان حرکت کنیم.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها